تاریخ انتشار: 1400/05/31 11:09
کد خبر: 34647

رفیعی پیشنهاد استقلال را رد کرد

سروش رفیعی بهترین پاسور لیگ بیستم با رد پیشنهاد تیم های استقلال و گل گهر، در جمع سپاهانی ها ماندگار است.
رفیعی پیشنهاد استقلال را رد کرد

سروش رفیعی یکی از بهترین بازیکنان لیگ گذشته بود. بازیکنی که عنوان بهترین پاسور لیگ بیستم را از آن خود کرد و پس از پایان قراردادش با زردپوشان اصفهانی در فصل گذشته، بازیکن آزاد است و به همین دلیل چندین تیم از جمله استقلال خواهان به خدمت گیری این بازیکن شدند.

فرهاد مجیدی که برای تقویت خط میانی تیم خود دست روی این بازیکن سابق پرسپولیس گذاشته است، از مدیران باشگاه خواستار جذب هافبک سپاهانی ها شد و حتی مدیران استقلال به صورت تلفنی نیز با رفیعی وارد مذاکره شدند ولی این بازیکن به پیشنهاد آبی پوشان جواب منفی داد.

ظاهرا طی صحبت هایی که رفیعی با محرم نویدکیا داشته، به سرمربی سپاهان قول داده است که قراردادش را تمدید کند و بهترین پاسور لیگ گذشته نیز به همین دلیل با رد پیشنهادات سایر تیم ها از جمله استقلال، احتمال فراوان طی روزهای آینده قراردادش را با اصفهانی ها تمدید می کند.

یکی دیگر از تیم هایی که خواهان به خدمت گیری رفیعی بود، گل گهر است. امیر قلعه نویی تمایل داشت تا یکبار دیگر با شاگرد قدیمی اش و این بار در سیرجان همکاری کند اما رفیعی با رد پیشنهاد این تیم، فعلا ترجیح داده است تا به مذاکراتش با سپاهانی پرداخته و قراردادش را با این تیم تمدید کند.

چنانچه اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد، سروش رفیعی طی روزهای آتی با مدیران سپاهان سر میز مذاکره نشسته و قراردادش را با این تیم تمدید می کند. بدین ترتیب پرونده حضور این هافبک خلاق و توانمند در استقلال بسته شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zk8ba

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سروش رفیعی با استقلال مذاکره کرد؟