تاریخ انتشار: 1400/05/31 13:15
کد خبر: 34640

آرش رضاوند: اولویت اولم استقلال بود/ وقتی آقا فرهاد از من خواست که قرارداد را امضا کنم به سرعت این کار را انجام دادم

هافبک استقلال گفت: صحبت من با مجیدی کلا 5 دقیقه طول کشید و هر مبلغی را او تعیین کرد، امضا کردم.
آرش رضاوند:  اولویت اولم استقلال بود/ وقتی آقا فرهاد از من خواست که قرارداد را امضا کنم به سرعت این کار را انجام دادم

آرش رضاوند پس از عقد قرارداد دو ساله با استقلال تهران گفت: خوشحالم که قراردادم را به مدت دو سال با استقلال تمدید کردم و امیدوارم بتوانم بازیکن مفیدی برای آبی پوشان باشم.

وی افزود: من جلسه ۵ دقیقه ای را فرهاد مجیدی داشتم و سپس بعد از صحبت با او و بدون هیچ گونه حرفی، قراردادم را امضا کردم تا در خدمت تیم محبوبم، استقلال باشم.

وی با انتقاد از فضای مجازی افزود: متاسفانه شایعات در فضای مجازی پیرامون من بسیار بود. من می خوابیدم و بیدار می شدم و می دیدم از قول من صحبت های زیادی شده است.

هافبک تیم فوتبال استقلال از زمانی که لیگ تعطیل شد فقط یک بار با آقا فرهاد صحبت کرده ام و خوشحالم از اینکه قراردادم را با استقلال تمدید کردم. من به این تیم علاقه دارم و هیچ منتی هم نیست و همه تلاش خواهیم کرد تا استقلال سربلند باشد.

وی در مورد اینکه گفته شده است از تیم های دیگر هم پیشنهاد داشته، ادامه داد: من اولویت اولم استقلال بود. راجع به رقم قردادهایی که این روزها گفته می‌شود بالاست و صحبتی نمی کنم اما وقتی آقا فرهاد از من خواست که قرارداد را امضا کنم به سرعت این کار را انجام دادم.

آرش رضاوند در پایان و در خصوص نگرانی هواداران استقلال برای دیدار برابر الهلال عربستان گفت: به احتمال زیاد از فردا تمرینات ما شروع خواهد شد. ۲۰ روز تا دیدار برابر الهلال باقی مانده است. ما تنها دو هفته است که تمرین نمی کنیم. امیدوارم سیاوش یزدانی و دیگر بازیکنان هم قراردادشان را با استقلال امضا کنند تا همگی با شروع دوباره تمرینات آماده دیدار برابر الهلال باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p9abd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسینی، مطهری و رضاوند امروز تمدید می کنند؟

رضاوند: هنوز پولی به حسابم نیامده است
همیشه بازی‌های بعد از داربی سخت است؛