تاریخ انتشار: 1400/06/02 15:29
کد خبر: 34527

نعمتی: امیدوارم سرباز خوبی برای پرسپولیس باشم/ خانه ام را برای رضایتنامه فروختم/ نگفتم کلیه‌ام را می‌فروشم

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید امیدوار است سرباز خوبی برای این تیم باشد.
نعمتی: امیدوارم سرباز خوبی برای پرسپولیس باشم/ خانه ام را برای رضایتنامه فروختم/ نگفتم کلیه‌ام را می‌فروشم

علی نعمتی درباره وضعیت پیوستنش به پرسپولیس، اظهار کرد: خدا را شاکرم که این اتفاق رخ داد. در نیم فصل دوم به دنبال این بودم که این اتفاق رخ بدهد. از باشگاه شهر خودرو که زحمت کشیدن این اتفاق رخ بدهد. از کادر فنی پرسپولیس هم تشکر می‌کنم به من اعتماد داشتند. پرسپولیس یکی از باشگاه‌های بزرگ ایران است که پنج قهرمانی پیاپی در کارنامه دارد. تلاش می‌کنم سرباز خوبی برای پرسپولیس باشم.

وی درباره دریافت رضایت‌نامه خود از باشگاه شهر خودرو هم گفت: مبلغی مطرح بود اما نقدی پرداخت کردم و خانه‌ام را هم فروختم تا برای رضایت‌نامه کارهایم انجام شود و مبلغ هم نسبتا بالا است.

او درباره این که مهدی رحمتی راضی به جدایی بازیکنان تیمش هم نبود هم گفت: به آقای رحمتی حق می‌دهم. اگر چند بازیکن جدا می‌شدند تیم بهم می‌ریخت. بازی کردن در پرسپولیس سخت است و خوشحالم کنار بازیکنی مثل سید جلال حسینی بازی می‌کنم و امیدوارم  بتوانم از تجربیات ایشان استفاده کنم. آقای گل محمدی بهترین مربی ایران است و امیدوارم بتوانم شاگرد خوبی برایشان باشم.

نعمتی درباره اینکه گفته شده بود حاضر است کلیه خود را بفروشد تا به پرسپولیس بپیوندد، گفت: این نقل قول درست نیست. اما حاضر بودم هر کاری انجام بدهم تا  به پرسپولیس بپیوندم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qmgn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نعمتی بالاخره با پرسپولیس قرارداد بست

 مصدومیتم تمام شد، به پرسپولیس می‌رسم
نعمتی: کار دشواری در این مسابقه داریم؛