تاریخ انتشار: 1400/06/04 23:24
جنگ بر سر رضا اسدی!
کد خبر: 34408

48 ساعت نفسگیر برای سرخابی ها؛ امضای قرارداد در شیخ‌بهایی یا سعادت‌آباد؟

تکلیف تیم بعدی رضا اسدی تا نخستین روز هفته آینده مشخص خواهد شد و باید دید از بین پرسپولیس و استقلال، او کدام تیم را انتخاب خواهد کرد.
48 ساعت نفسگیر برای سرخابی ها؛ امضای قرارداد در شیخ‌بهایی یا سعادت‌آباد؟

نقل و انتقالات فوتبال ایران به روزهای حساسی رسیده و دو تیم سرخابی پایتخت که ساختمان باشگاهشان تنها چند خیابان با یکدیگر فاصله دارد، در تلاشند تا گزینه‌های مشترک را زودتر از رقیب سنتی به خدمت بگیرند. آبی‌ها در آخرین ساعات روز پنج شنبه با جلب نظر امین قاسمی‌نژاد توانستند این مهاجم 34 ساله را جذب کنند و حالا یک دوئل سرنوشت ساز دیگر هم در انتظار پرسپولیس و استقلال خواهد بود.

رضا اسدی هافبک دفاعی سابق تراکتور که با پیراهن سایپا به فوتبال ایران معرفی شد و در تراکتور پیشوند ستاره را به خود گرفت، پس از گذراندن فصل پرماجرا در سن پولتن اتریش، حالا به ایران بازگشته و در دوراهی آبی و قرمز قرار گرفته و باید به زودی تیم جدیدش را معرفی کند.

اسدی که پست تخصصی اش هافبک دفاعی است و نشان داده توانایی بازی در پست دفاع مرکزی را هم دارد، در هفته‌های اخیر شایعات بسیار زیادی را متوجه خود دید و هر بار به استقلال یا پرسپولیس نزدیک شد و حتی شنیده‌هایی پیرامون انتخاب نهایی توسط او نیز وجود داشت.

اما به نظر می‌رسد تلاش استقلال یا پرسپولیس هنوز به نتیجه نرسیده و مشخص نیست که چه سرنوشتی را خواهد داشت. با این حال مدیران استقلال مذاکرات خود برای جذب این بازیکن را از پنج شنبه از سر گرفتند و به شکلی جدی دنبال می‌کنند تا پس از قاسمی‌نژاد، رضا اسدی را هم به خدمت بگیرند. البته هنوز نتیجه این مذاکرات مشخص نیستند.

نکته مهم اینکه جدی شدن مذاکره استقلال با رضا اسدی، بدان معنی است که آبی‌ها از حفظ مسعود ریگی هافبک دفاعی خود ناامید شده‌اند و به دنبال این هستند که پیش از رسمی شدن جدایی او، اسدی را به خدمت بگیرند.

با این حال شکست پرسپولیس در ماجرای جذب قاسمی نژاد، ناکامی در خرید مهاجم و جدایی نوراللهی، کنعانی و مغانلو، سبب شده تا قرمزها مصمم تر از گذشته خرید این بازیکن را دنبال کنند و حتی گفته می‌شود شانس پرسپولیس برای جذب اسدی بیشتر است.

01608947

جنجال‌های به وجود آمده پیرامون انتقال قاسمی نژاد که به مدت یک شبانه روز فضای رسانه ای فوتبال ایران را در بر گرفت، احتمال دارد روی قیمت رضا اسدی هم تاثیر بگذارد و تلاش دو جانبه پرسپولیس و استقلال، بر رقم قرارداد این بازیکن اضافه کند؛ موضوعی که باتوجه به محدودیت هر دو باشگاه در خزانه خود، کارشان را برای جذب این بازیکن سخت تر از قبل خواهد کرد. خصوصا اینکه با اتفاقات رخ داده در نقل و انتقالات، حالا رضا اسدی یکی از اخرین مهره‌های مهم در پنجره تابستانی محسوب می‌شود.

نکته مهم اینکه گفته می‌شود تا 48 ساعت دیگر رضا اسدی تیم خود را معرفی خواهد کرد و با این تفاسیر روز جمعه و شنبه نیز باید منتظر ساعاتی پرخبر در خیابان شیخ بهایی و محله سعادت آباد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3egeo9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نه استقلال و نه پرسپولیس/ پدرم بناست