تاریخ انتشار: 1400/06/05 18:15
کد خبر: 34383

شایعه عجیب نقل و انتقالاتی/ جووینکو یک میلیون دلار تخفیف بدهد استقلالی می شود!

باشگاه استقلال برای انتخاب جانشین مهاجم بوشهری خود سنگ بزرگی برداشته است
شایعه عجیب نقل و انتقالاتی/ جووینکو یک میلیون دلار تخفیف بدهد استقلالی می شود!

پیش از جدایی مهدی قائدی از استقلال فرهاد مجیدی اعلام کرد تنها در صورتی با جدایی این بازیکن موافقت می کند که باشگاه بازیکن خارجی در سطح او جذب کند.

حالا از استقلال خبر می رسد گزینه اصلی این باشگاه برای جانشین مهدی قائدی، جووینکوی ایتالیایی است، بازیکنی که به تازگی در لیست مازاد الهلال قرار گرفته است و آبی ها امیدوار هستند با توجه به ارتباط نزدیکی که این بازیکن با گابریله پین دارد او  را به خدمت بگیرند.

گفتنی است باشگاه استقلال در روزهای اخیر از طریق یک ایجنت مذاکرات را با جووینکو انجام داده است و این بازیکن راضی است به ایران بیاید، البته اگر استقلال بتواند 2 میلیون دلار بابت قرارداد به این بازیکن پرداخت کند.

این مبلغی است که در توان باشگاه استقلال نیست و آبی ها از جذب او منصرف شده اند اما با توجه به اینکه جووینکو بازیکن آزاد است و قرار نیست به تیمی پول رضایتنامه پرداخت کند، گابریله پین به باشگاه اعلام کرده تلاش می کند که قرارداد او را به شکل قابل توجهی پایین بیاورد.

با این شرایط اگر رقم پیشنهادی جووینکو به زیر یک میلیون دلار برسد استقلال اقدام به جذب این بازیکن خواهد کرد و یکی از بزرگترین انتقال های سال های اخیر فوتبال رقم خواهد خورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ko8jv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقای همیشه مصدوم در استقلال به پایان خط رسید