تاریخ انتشار: 1400/06/06 13:26
کد خبر: 34347

جلسه معارفه معاونت فنی باشگاه ذوب آهن برگزار شد

جلسه معارفه علی احسانی معاونت فنی ورزشی باشگاه ذوب آهن برگزار شد.
جلسه معارفه معاونت فنی باشگاه ذوب آهن برگزار شد

در این جلسه که با حضور رئیس هیات مدیره، مدیرعامل، معاونین و مدیران باشگاه برگزار گردید، مرتضی یزدخواستی  رئیس هیات مدیره باشگاه ضمن تشکر از زحمات محسن کرباسچی معاون اسبق باشگاه گفت: هیأت مدیره باشگاه پس از بررسی سوابق آقای احسانی که از قهرمانان ورزشی و مدیران ارزشمند شرکت سهامی ذوب‌آهن هستند به این جمع‌بندی رسید که ایشان در این پست می تواند منشأ خدمات بیشتری در ورزش  ذوب آهن باشد.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد: با تلاش و برنامه ریزی و همدلی بتوانیم باشگاه ذوب آهن را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم و با حرکت‌های مثبتی که در حال انجام است انشاءالله نتایج خوبی را در آینده شاهد خواهیم بود.

در این نشست همچنین مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه نیز ضمن تشکر از زحمات محسن کرباسچی اظهار کرد: معاونت پیشین باشگاه در زمان خود مصدر خدمات بسیاری بود و آقای احسانی نیز از ورزشکاران و مدیران با تجریه خانواده بزرگ ذوب آهن هستند که ضمن تبریک برای ایشان آرزوی توفیق در این جایگاه مهم را دارم.

علی احسانی نیز ضمن تشکر از اعتماد هیأت مدیره و مدیر عامل باشگاه ذوب آهن گفت: امیدوارم با تلاش و همکاری پرسنل باشگاه بتوانم جواب اعتماد این عزیزان را به نحوی شایسته بدهم.

معاونت فنی ورزشی باشگاه ذوب آهن در پایان تصریح کرد:خوشبختانه در باشگاه نیروی متخصص و کاردان وجود دارد اما باید این تخصص‌ها را مدیریت و ریل گذاری کرد و ما قبل از هر چیز جهت نیل به موفقیت باید تغییرات را از خودمان آغاز کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zkzab

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمدید خلعت با طلایی پوشان