تاریخ انتشار: 1400/06/07 18:36
کد خبر: 34282

سپاهان برنده بزرگ نقل و انتقالات

تمام نماینده‌های ایران در فصل بعد لیگ قهرمانان، یکی از ستاره‌های‌شان را به سپاهان واگذار کرده‌اند. تیمی که فعلا، برنده بزرگ نقل و انتقالات است.
سپاهان برنده بزرگ نقل و انتقالات

مسعود ریگی، سومین خرید بزرگ سپاهان در نقل و انتقالات لیگ بیست و یکم بود. سپاهان که یکی از 4 نماینده ایران در فصل بعد لیگ قهرمانان محسوب می‌شود، سه بازیکن از سه نماینده دیگر ایران جذب کرده است. سه رقیبی که فصل آینده، در راه قهرمانی لیگ برتر باید با سپاهان بجنگند. شهریار مغانلو، ستاره خط حمله پرسپولیس در فصل گذشته شکار بزرگ سپاهان بود. پرسپولیس فصل پیش فقط با اختلاف 2 امتیاز نسبت به سپاهان قهرمان شد و خرید مهاجم ثابت تیم گل‌محمدی، می‌تواند فصل آینده ورق را به نفع محرم نویدکیا و تیمش برگرداند.

فرشاد احمدزاده، ستاره فولاد قهرمان جام حذفی هم دیگر شکار سپاهان بود. فولادی‌ها، علاقه‌ای به از دست دادن احمدزاده نداشتند اما این بازیکن ترجیح داد با پیشنهاد خوب سپاهان، راه اصفهان را در پیش بگیرد و فصل بعد برای قهرمانی لیگ بجنگد. غافل‌گیر کننده‌ترین خرید سپاهان اما، مسعود ریگی بود. هافبک دفاعی استقلال و یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های تیم مجیدی، با باشگاه پای میز مذاکره نشست اما به گفته مدیرعامل استقلال، رقم پیشنهادی او آنقدر بالا بود که آبی‌پوشان توانایی پرداخت آن را نداشتند. سپاهان، برای جذب ریگی اقدام کرد و این بازیکن هم، فصل بعد در اصفهان بازی خواهد کرد.

 

سپاهانی‌ها بر خلاف رقبا، اجازه ندادند هیچکدام از ستاره‌های‌شان راهی دیگر تیم‌های مدعی شوند. سجاد شهباززاده، آقای گل فصل پیش لیگ برتر این فصل یکی از اهداف اصلی پرسپولیس بود و گفته می‌شد مورد توجه استقلال هم قرار دارد. سپاهان اما اجازه نداد او پیراهن تیم دیگری را بپوشد و شهباززاده، قراردادش را تمدید کرد. گئورگی گولسیانی دیگر تمدیدی مهم سپاهان بود. سروش رفیعی هنوز قراردادش را تمدید نکرده اما احتمال حضورش در پرسپولیس و استقلال کمرنگ به نظر می‌رسد. بازیکنان جدا شده کلیدی سپاهان، همگی راهی فوتبال اروپا شده‌اند. پیام نیازمند به پرتغال رفت، احسان حاج‌صفی راهی یونان شد و محمد محبی هم به عنوان بخشی از قرارداد مغانلو پیراهن سانتاکلارا را می‌پوشد.

سپاهان هنوز قصد یک شکار دیگر، از رقبای فصل آینده دارد. رشید مظاهری، با پیشنهاد سپاهان روبرو شده و این تیم، می‌خواهد جای خالی نیازمند را با او پر کند. قرارداد مظاهری و استقلال، مانع بزرگ این انتقال محسوب می‌شود اما سپاهان در این فصل نشان داده راه رسیدن به بازیکنان مورد نظرش را پیدا خواهد کرد. آن‌ها می‌خواهند فصل آینده، هیچ کمبودی برای رسیدن به موفقیت نداشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4je7rl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خداحافظی حسینی با استقلال/ دروازه‌بان آبی‌ها سپاهانی می‌شود؟