تاریخ انتشار: 1400/06/07 18:52
کد خبر: 34281

پاکدل: حاضر بودم با پرسپولیس حتی سفید امضا کنم/ الان خوشحال‌ترین فرد روی زمین هستم

بازیکن تازه وارد پرسپولیس گفت: پیشنهادات مالی بالایی داشتم اما با قلبم این تیم را که از بچگی آرزو داشتم انتخاب کردم.
پاکدل: حاضر بودم با پرسپولیس حتی سفید امضا کنم/ الان خوشحال‌ترین فرد روی زمین هستم

حامد پاکدل مهاجم ۲۹ ساله فصل گذشته آلومینیوم اراک پس از پیوستن به این تیم گفت: بدون شک من الان خوشحال‌ترین فرد روی زمین هستم. من عاشق این تیم هستم و پرسپولیس برایم همه چیز است.

بازیکن تازه وارد سرخپوشان افزود: من با عشقم به پرسپولیس آمدم نه پول. وقتی پیشنهاد پرسپولیس آمد به مدیر برنامه‌هایم اعلام کردم حاضرم حتی سفید امضا کنم. من عاشق این تیم هستم و دوست داشتم بیایم تا به ارتش سرخ پرسپولیس کمک کنم.

او درباره روند حضورش در این تیم تاکید کرد: در وهله اول از مدیریت که در این مدت ارتباط خوبی داشتم تشکر می‌کنم. نتیجه صحبت‌هایمان باعث شد به پرسپولیس ملحق شوم. از اینجا از بزرگان پرسپولیس رخصت می‌خواهم. از بچگی آرزویم بود آنها را از نزدیک ببینم ولی الان به تیمی آمدم که جا پای آنها می‌گذارم و امیدوارم با راهنمایی آنها بتوانم سرباز خوبی برای ارتش پرسپولیس باشم و دل طرفداران میلیونی خود را شاد کنم.

پاکدل از آرزوهای خود با پیراهن این تیم گفت و اظهار داشت: امیدوارم قهرمانی ششم و سپس قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم. امیدوارم بتوانم به تیم کمک کنم. از خدا خواستم بازیکن خوبی باشم.

وی درباره بازی در خط حمله پرسپولیس و انتظار هواداران از او در امر گلزنی گفت: بدون شک با حضور تماشاگران در فصل پیش رو در استادیوم انگیزه من هم افزایش پیدا می‌کند. وقتی رقابت باشد باعث می‌شود پیشرفت کنیم. من از داشتن رقیب استقبال می‌کنم. من یک‌جورهایی به تیم ملی ورود کردم چون بازیکنان پرسپولیس بهترین هستند و بیشتر بازیکنان این تیم در تیم ملی هستند. من می‌توانم از تجربیات آنها به بهترین شکل استفاده کنم. پیشنهادات سرسام‌آور مالی داشتم که می‌توانست نظر هر کس را عوض کند اما من تیمم را با دلم انتخاب کردم.

پاکدل که فصل گذشته به پرسپولیس با پیراهن آلومینیوم اراک گل زد اما خوشحالی نکرد، گفت: وقتی به پرسپولیس گل زدم قلبم شکست. ناراحت بودم که چرا به این تیم گل زدم و هیچ توصیفی برای این تیم ندارم. می‌دانستم با ضربه سری که زدم دل میلیون‌ها هوادار را شکستم و حالا اینجا هستم دل هوادارانی که آنجا شکستم را خوشحال کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkjrz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیسی ها باعث مصدومیت دو هفته ای هافبک ماشین سازی شدند
پاکدل تا پایان لیگ مصدوم است؛