تاریخ انتشار: 1400/06/08 10:49
کد خبر: 34247

استقلالی شدن مدافع ملی‌پوش منتفی شد

صالح حردانی مدافع راست جوان فولاد، به زودی قراردادش را با این تیم تمدید می کند و داستان حضور او در استقلال منتفی است.
استقلالی شدن مدافع ملی‌پوش منتفی شد

صالح یا همان سعادت حردانی یکی از اهداف نقل و انتقالاتی استقلال در این تابستان بود. فرهاد مجیدی که برای تقویت سمت راست خط دفاعی تیمش قصد داشت تا این بازیکن آینده دار و 22 ساله را جذب کند، مذاکرات خود را با باشگاه فولاد خوزستان آغاز کرد ولی تیم اهوازی برای صدور رضایت نامه این بازیکن، درخواست 5 میلیارد تومان داشت.

مجیدی که روی جذب حردانی تأکید ویژه ای داشت، از مدیران باشگاه خواست تا به هر قیمتی که شده این بازیکن را به خدمت بگیرند و حتی مدیربرنامه این بازیکن نیز روز گذشته با حضور در ساختمان باشگاه استقلال، با مدیران این تیم وارد مذاکره شد تا چگونگی انتقال حردانی به جمع آبی پوشان را مورد بررسی قرار دهند.

اما اکنون از باشگاه فولاد خبر می رسد که مدیران این تیم موفق شده اند که رضایت حردانی برای تمدید قرارداد را به دست بیاورند. بازیکن ملی پوشی که در لیست نهایی اسکوچیچ نیز حضور دارد، فصل بعد نیز در جمع شاگردان ویسی باقی می ماند و بدین صورت داستان پیوستن این بازیکن به استقلال منتفی شده است.

مجیدی که تأکید ویژه ای روی خرید حردانی داشت، حالا با جواب منفی مدیران فولاد مواجه شده و باید به سراغ سایر گزینه هایش برود. آبی پوشان در این پست وریا غفوری، سیداحمد موسوی و سبحان خاقانی را نیز در اختیار دارند اما سرمربی استقلال قصد دارد تیمش را در این پست تقویت کند. باید دید برنامه بعدی فرهاد پس از منتفی شدن حضور حردانی در جمع آبی پوشان چه خواهد بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zkzmn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جعفر سلمانی به استقلال می رود؟