تاریخ انتشار: 1400/06/08 12:20
کد خبر: 34241

خرید جدید استقلال؛ ملی‌پوش سابق سایپا

به نظر می رسد پروسه طولانی و فرسایشی جذب ابوالفضل جلالی توسط استقلال امروز به پایان برسد و این بازیکن آبی پوش شود.

 خرید جدید استقلال؛ ملی‌پوش سابق سایپا

پس از جدایی محمد نادری و هروویه میلیچ، استقلال برای پست سمت چپ خود عملا تنها متین کریم زاده و بابک مرادی را در اختیار دارد. از همین رو، فرهاد مجیدی به دنبال جذب یک بازیکن با قابلیت بازی در سمت چپ خط دفاعی تیمش بود و ابوالفضل جلالی به گزینه نخست آبی ها در روزهای گذشته تبدیل شد.

این بازیکن که تحت قرارداد سایپاست، تمایل زیادی به آبی پوش شدن دارد. احمد مددی نیز طی هفته های گذشته با مدیران سایپا وارد مذاکره شده و خواستار جذب جلالی شده بود. اما خودروسازان تنها تمایل به فروش قرضی جلالی داشتند و یا اینکه با مبلغ مورد نظر آنها، این بازیکن به صورت دائم از سایپا جدا شود.

حالا از باشگاه استقلال خبر می رسد که پس از مذاکرات متعدد با مدیران سایپا، آنها راضی به جدایی جلالی شده اند و این مدافع چپ جوان و ۲۳ ساله که سابقه عضویت در تیم ملی را نیز در کارنامه دارد، به احتمال فراوان امروز راهی ساختمان باشگاه استقلال می شود تا قراردادش را با آبی پوشان به امضا برساند.

جلالی که در فصل گذشته سومین مدافع چپ برتر لیگ بیستم شد، در میان بازیکنان سایپای سقوط کرده بهترین عملکرد را داشت و به عنوان برترین بازیکن این تیم در فصل گذشته نیز انتخاب شد. عملکرد خوب جلالی منجر به حضور او در تیم ملی نیز شد.

این بازیکن در فصل قبل ۲۴ بار برای سایپا به میدان رفت و ۳ بار نیز پاس گل داد. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این بازیکن امروز برای نهایی کردن قراردادش به باشگاه استقلال می رود و هواداران این تیم می توانند امروز شاهد پیوستن یکی از بازیکنان جوان و آینده دار فوتبال ایران به تیمشان باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdgoj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مومنی: استقلال در حد نام خودش و مجیدی یارگیری نکرده است/ امیدوارم تیم ملی خنده را روی لبان مردم بیاورد