تاریخ انتشار: 1400/06/11 19:46
کد خبر: 34082

نظمی: ایمانی باید به قراردادش پایبند باشد/ هیچکس نمی‌تواند خود را بالاتر از هوادار تراکتور ببیند

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت:‌ ایمانی با ما قرارداد دارد و باید به این امر پایبند باشد.
نظمی: ایمانی باید به قراردادش پایبند باشد/ هیچکس نمی‌تواند خود را بالاتر از هوادار تراکتور ببیند

جمشید نظمی با اشاره به امضای قرارداد با عبدالله ناصری اظهار داشت: بنا به برنامه‌ریزی قبلی، مذاکره نهایی و عقد قرارداد با بازیکنان مدنظر کادرفنی را در دستور کار داریم و فردا نیز با یک بازیکن جدید قرارداد امضا خواهیم کرد.

نظمی افزود: علاوه بر این طی روزهای آینده با چهار بازیکن دیگر که در لیست ارایه شده از سوی سرمربی تیم قرار دارند، مذاکرات نهایی را انجام داده و به جمع‌مان ملحق می‌شوند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور درخصوص آخرین وضعیت اکبر ایمانی نیز بیان داشت: این بازیکن با باشگاه قرارداد دارد و باید به این امر پایبند باشد و غیر از این هیچ تصمیمی در رابطه با ایمانی اتخاذ نشده است.

نظمی با تاکید بر اینکه تمامی بازیکنان به قرارداد خود پایبند هستند، خاطر نشان کرد: همان‌طور که بازیکنانی نظیر اخباری و نریمان جهان و ... طبق اصول حرفه‌ای به قرارداد خود متعهد هستند، همه باید در این راستا حرکت کنند.

وی همچنین از رفع سو تفاهمات پیش آمده در رابطه با محمد عباس‌زاده اظهار داشت: خوشبختانه مسایل موجود حل شده و ایشان بزودی در تمرینات تیم شرکت خواهد کرد.

مدیرعامل تراکتور مقابله با بازیکن و مربی سالاری را اصل اساسی در این باشگاه عنوان کرد و گفت: همانطور که پیش از این نیز تاکید شده «تراکتور » فقط یک سالار دارد آن هم هواداران هستند و غیر از این هیچ کس نمی‌تواند خود را بالاتر از باشگاه ببیند. ما هم به هیچ عنوان تحت تاثیر جوسازی‌ها قرار نمی‌گیریم و مجدانه پیگیر حفظ منافع باشگاه هستیم .

نظمی درخصوص آخرین وضعیت پنجره نقل و انتقالات نیز تاکید کرد: طبق آخرین مذاکرات مقرر گردیده که وکیل استوکس طی روزهای آتی در ترکیه حضور یابد تا ضمن پرداخت مبلغ مورد نظر، رسید دریافت و همچنین صورتجلسه تسویه حساب با وی را به فیفا ارسال کنیم تا نسبت به باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه اقدام شود.

وی در گفت و گو با سایت باشگاه تراکتور تصریح کرد: از هواداران عاجزانه تقاضا داریم که در این راستا پشت باشگاه باشند تا منافع تراکتور زیر سایه نام افراد پایمال نشود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4je7xe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سرپرست باشگاه تراکتور سازی جمعه در تبریز