تاریخ انتشار: 1400/06/11 23:56
کد خبر: 34064

پاسخ مهربانانه دایی به حرف‌های رونالدو(عکس)

علی دایی با انتشار یک استوری به شکستن رکوردش توسط کریستیانو رونالدو واکنش نشان داد.
 پاسخ مهربانانه دایی به حرف‌های رونالدو(عکس)

 در مسابقات جام ملت های اروپا بود که رونالدو توانست به رکورد علی دایی برسد ولی نتوانست از گل 109 عبور کند تا چند ماه دیگر با توجه به تعداد بازی های ملی کمتر علی دایی این مهاجم سابق تیم ملی ایران باشد که همچنان عنوان بهترین گلزن تاریخ تیم های ملی را یدک بکشد.

شب گذشته اما رونالدو در یک دیدار ملی دیگر گلزنی کرد و با دبلی که داشت، علی دایی را پشت سر گذاشت تا خودش به عنوان بهترین گلزن تاریخ تیم های ملی شناخته شود.

او پس از ثبت این رکورد با انتشار پستی اینستاگرامی از اهمیت این رکورد گفت و با استفاده از لقب علی دایی که به شهریار معروف است، بار دیگر به تمجید از کار بزرگ مهاجم سابق تیم ملی ایران پرداخت.

01639957

علی دایی که در جریان جام ملت ها و همینطور قبل تر نیز بارها از رونالدو تمجید کرده بود و گذر او از رکوردش را به این بازیکن تبریک گفته بود، بار دیگر پس از حرف های رونالدو واکنش نشان داد و با انتشار یک استوری بار دیگر از این ابرستاره فوتبال دنیا تمجید کرد.

دایی اینطور در این استوری با ذکر نام رونالدو نوشته است:« این افتادگی و مهربانی تو را به قهرمان بزرگ تری تبدیل می‌کند. رکوردت همیشه پابرجا باقی بماند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p9ebd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تبریک اینستاگرامی علی دایی به رونالدو