تاریخ انتشار: 1400/06/12 17:07
مددی راضی به تمدید با اسماعیلی می‌شود؟
کد خبر: 34042

ماجرای فرشید و استقلال وارد فاز جدید شد

با وجود مسائل پیش آمده در گذشته اما احتمال دارد فرشید اسماعیلی هم قراردادش را با استقلال تمدید کند.
ماجرای فرشید و استقلال وارد فاز جدید شد

 فرشید اسماعیلی یکی از بازیکنان استقلال بود که در پایان فصل گذشته قراردادش به پایان رسید اما اقدامی برای تمدید با او نشده است.

در این خصوص هفته گذشته احمد مددی مدیرعامل استقلال به طور رسمی اعلام کرد که اسماعیلی و ارسلان مطهری طبق اعلام فرهاد مجیدی در لیست بازیکنان تمدیدی نیستند اما چند روز بعد فعل و انفعالاتی رقم خورد که مطهری قراردادش را تمدید کرد و در تمرینات استقلال نیز حضور یافت.

درباره اسماعیلی اما ماجرا فرق می‌کند و هنوز مسئولان باشگاه تماسی با این بازیکن نگرفته‌اند تا خیلی ها تصور کنند موضوع ماندن فرشید در استقلال منتفی است. در این خصوص اما شنیدیم که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با وجود جذب ستاره های پرتعداد در پست هافبک وسط و تمدید برخی نفرات قبلی  مخالفتی با ماندن فرشید اسماعیلی هم ندارد اما موضوع مخالفت احمد مددی مدیرعامل باشگاه است.

در نیم فصل دوم لیگ بیستم اسماعیلی با احمد مددی مدیرعامل باشگاه بارها به اختلاف خورد و مصاحبه هایی نیز را علیه او انجام داد. حتی کار به دادگاه و شکایت کشید و حالا به نظر می‌رسد مدیرعامل استقلال که تلاش های زیادی در نقل و انتقالات برای تمدید نفرات و جذب بازیکنان جدید انجام داد علاقه‌ای به ادامه حضور اسماعیلی در این تیم ندارد.

حال باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی درباره اسماعیلی رخ می‌دهد.هافبک شماره 8 آبی ها امروز یک استوری نیز با پیراهن استقلال در صفحه شخصی اش منتشر کرد. از طرف دیگر او هنوز به تیم دیگری هم نرفته تا نشان بدهد منتظر مسئولان استقلال است. باید دید آیا اتفاق جدیدی درباره تمدید قرارداد اسماعیلی رخ می‌دهدیا اینکه فرشید فوتبالش را در تیم دیگری ادامه خواهد داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rbjbw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورد عجیب فرشید اسماعیلی و استقلال