تاریخ انتشار: 1400/06/12 17:47
کد خبر: 34041

کاپیتان های استقلال همیار فرهاد در ماموریت بزرگ

کاپیتان های استقلال نقش ویژه‌ای در آماده سازی این تیم برای دیدار با الهلال عربستان خواهند داشت.
کاپیتان های استقلال همیار فرهاد در ماموریت بزرگ

تیم استقلال در شرایطی از حدود 10 روز قبل تمرینات خود را شروع کرده که چهره های جدید و جوان زیادی در این تیم دیده می‌شوند. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نقل و انتقالات تابستانی میانگین سنی استقلال را تا حد زیادی پایین آورده و تیمش را آماده مصاف با الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان می‌کند.

آبی های پایتخت 3 روز دیگر برای برپایی یک اردوی 7 روزه راهی دوبی خواهند شد و بعد از آن در امارات مقابل الهلال قرار می‌‌گیرند.

استقلال البته در کنار بازیکنان جوان متعددی که در اختیار دارد، نفرات باتجربه ای را نیز در کنار خود می‌بیند که نقش ویژه‌ای در بازی آینده خواهند داشت. وریا غفوری و سیدحسین حسینی به عنوان کاپیتان های اول و دوم استقلال در حال حاضر این روزها رابطه خوبی نیز با هم دارند و در کنار فرهاد مجیدی و سایر اعضای کادرفنی به ایجاد همدلی درتیم کمک می‌کنند.

غفوری و حسینی که سال های زیادی در استقلال حضور داشتند ودر مسابقات بین‌المللی متعددی نیز به میدان رفتند، حالا در نقش بزرگ تر های این تیم باید اتحاد را بین بازیکنان قبلی و خریدهای جدید ایجاد کنند و به نوعی همیار فرهاد مجیدی در مسابقه سخت آینده باشند.

بدون تردید الهلال عربستان با ستاره های خارجی قدرتمندی که به خدمت گرفته حریف بسیار سختی برای استقلال است اما امید استقلالی ها به همدلی و غیرت ایرانی است تا همچون دیدارهای دور گروهی روزهای خوبی را در آسیا سپری کنند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdgdp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آیا استقلال می تواند بازیکن خارجی جذب کند؟