تاریخ انتشار: 1400/06/13 11:16
کد خبر: 34017

مس رفسنجان دروازه بان خارجی جذب می کند

رییس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان از جذب دروازه بان خارجی برای این تیم خبر داد و گفت: تا دو هفته آینده شاکله اصلی تیم با انعقاد قرارداد با دروازه بان تیم فوتبال بسته خواهد شد.
مس رفسنجان دروازه بان خارجی جذب می کند

"محسن ارسلان" در حاشیه آغاز تمرینات تیم فوتبال مس رفسنجان در تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان برای شروع فصل جدید اراده ای آهنین دارد.

وی با اشاره به اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان باشگاهی است که برای حفظ و صیانت از جایگاه مردم ورزش دوست رفسنجان و شرکت مس تلاش می کند، افزود: در این راستا، حمایت و توجه به توسعه زیرساخت های ورزشی در دستور کار باشگاه بوده و هست تا بتواند برای مردم این خطه افتخارآفرینی کند.

رییس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان گفت: شاهدیم که فعالیت ها و تمرینات تیم فوتبال مس رفسنجان شکل گرفته و تیم جوانگراست و تا دو هفته آینده شاکله اصلی تیم با انعقاد قرارداد با دروازه بان تیم فوتبال بسته خواهد شد.

۸۰ درصد لیست ربیعی خریداری شد

معاون فنی باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال در نقل و انتقالات با اینکه قیمت های خرید بازیکن فوتبال نجومی بود سعی کردیم با بازیکن با کیفیت جوان قرارداد ببندیم.

"علی علیزاده" با اشاره به اینکه میانگین سن فوتبالیست های تیم مس رفسنجان در سال گذشته ۳۲ و ۳۳ ساله بودند که امسال این میانگین کاهش و به عدد ۲۸ و ۲۷ ساله رسید، افزود: قراردادها بیشتر دو ساله بین بازیکنان تیم منعقد شده و ۸۰ درصد لیست سرمربی را خریداری کردیم و دو بازیکن خارجی هم موردنیاز است که خریداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال هدف باشگاه فرهنگی ورزشی تک رقمی است و تلاش در رسیدن به این جایگاه دارد، یادآور شد: تیم های پرسپولیس، تراکتور، فولاد و سپاهان در رده های بالا قرار دارند باید یکی از این تیم ها را پائین بیاوریم تا توانیم به جایگاه بالا صعود کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdgap

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کیانی دوباره در نقش جهان/ یاران محرم دوباره در صدر قرار خواهند گرفت یا خیر؟
انتقام حذفی از زرد پوشان اصفهانی