تاریخ انتشار: 1400/06/15 12:05
کد خبر: 33904

اسدی: باید به حال تراکتور گریست/برخی ازآب گل آلود ماهی می‌گیرند اما هوادار هم نتیجه می‌خواهد

کاپیتان اسبق تیم فوتبال تراکتور گفت: شرایط به شکلی است که فقط باید به حال تراکتور گریست.
اسدی: باید به حال تراکتور گریست/برخی ازآب گل آلود ماهی می‌گیرند اما هوادار هم نتیجه می‌خواهد

مرتضی اسدی درباره وضعیت بحرانی تراکتور و تعلیق فعالیت‌های این تیم در آستانه دیدار با النصر عربستان در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانی آسیا اظهار داشت: متأسفانه وضعیت برای تیم بزرگ تراکتور به هیچ وجه خوب نیست. حتی بدبین‌ترین هواداران هم چنین شرایط بغرنجی برای این تیم پیش‌بینی نمی‌کردند.در تمام مصاحبه های 3-2 سال اخیر خود گفتم وضعیت تیم تراکتور ناشی از بی‌تدبیری در رأس مدیریت باشگاه است. در این مدت به هیچ وجه تصمیمات خوبی برای اداره تراکتور گرفته نشد. از زمان روی کار آمدن زنوزی می‌توانستند با هدف آینده‌سازی برای باشگاه بازیکنان مستعدی را پرورش دهند تا در این شرایط که پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور بسته است و نمی‌تواند بازیکنی جذب کند از همین نفرات آکادمی استفاده کنند.

وی افزود: وضعیت تراکتور سال به سال بدتر شد و با وجود هزینه‌های زنوزی بدهی روی بدهی آمد تا در نهایت کار به جایی برسد که فقط می‌توان به حال امروز تراکتور گریست. در حق تیمی با این همه هوادار پرشور و جانسوز کوتاهی‌های زیادی شد و وضعیت به جایی رسید که 8 روز مانده به یک بازی مهم نه تنها تمرینات تراکتور برگزار نمی‌شود بلکه فعالیت‌های باشگاه هم تعلیق شده است.

کاپیتان اسبق تراکتور در خصوص اینکه آیا مسبب شرایط فعلی این تیم شخص محمدرضا زنوزی است یا عوامل دیگری هم در این وضعیت دخیل هستند پاسخ داد:‌ زنوزی سه سال از جیب شخصی‌اش برای باشگاه هزینه کرد و قصد داشت تراکتور را به یک برند تبدیل کند اما متأسفانه نفراتی که در باشگاه به کار گرفت، افرادی نبودند که بتوانند مدیریت خوبی در تراکتور اعمال کنند. البته خود زنوزی هم در تصمیم‌گیری‌هایش اشتباهاتی داشته و نمی‌توان گفت همه کارهایش مثبت بوده اما وی در حد خودش به عنوان یک تاجر تلاش زیادی انجام داد.

اسدی تصریح کرد: متاسفانه افرادی که به زنوزی راهکار دادند و وی تصمیم گرفت برای اداره باشگاه از آنها استفاده کند، خیلی به تراکتور و زنوزی صدمه زدند و حتی می‌توان گفت به تراکتور خیانت کردند. در شرایطی که فقط 8 روز تا برگزاری یکی از مهمترین دیدارهای تاریخ تراکتور باقی مانده، شرایط این تیم بحرانی و بسیار بد است.

وی در خصوص اینکه محمدرضا زنوزی یکی از دلایل تعلیق فعالیت‌های تراکتور را بی‌احترامی برخی هواداران به خود عنوان کرده پاسخ داد:‌ حق طبیعی هوادار است که انتظار داشته باشد تیمش شرایطی ایده آل داشته و مدعی باشد. این موضوع فقط مربوط به تیم تراکتور نیست بلکه متعلق به کل تیم‌های دنیا است. تراکتور در دهه اخیر جزو بهترین تیم‌های ایران و آسیا و یکی از پر هوادارترین‌ باشگاه‌های جهان بوده است. هوادارانش شور و علاقه زیادی دارند و انتظارشان هم فقط موفقیت تیم است.

مدافع اسبق تراکتور تصریح کرد: هواداران دنبال کسب نتایج خوب و شور و نشاطی هستند که پس از بردهای تراکتور در تبریز و سایر شهرهای آذری و ترک زبان ایجاد می‌شود. متأسفانه این اتفاق خوب برای هواداری که تنها دلخوشی‌اش تیم تراکتور است نیفتاد و همه چیز را از طرفداران پرشور تیم گرفتند. سال گذشته هم تراکتور نتایج خوبی کسب نکرد و دلخوری‌های زیادی به وجود آمد.

اسدی با اشاره به برخی‌ رفتارهای بد توضیح داد: برخی می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و نابسامانی‌هایی ایجاد می‌کنند اما هوادار واقعی فقط می‌خواهد تیمش نتیجه بگیرد و شرایط ایده‌آلی داشته باشد. متأسفانه هیچ یک از این مسائل اتفاق نیفتاد و بار کج هم هیچ وقت به منزل نمی‌رسد. مدیران عامل قبلی تراکتور هم مدام از وضعیت بغرنج تیم و بی اختیار بودن خودشان صحبت کردند. البته برخی افراد هم واقعا مدیریت ضعیفی در باشگاه داشتند.

وی در خصوص انتظاراتی که از مسؤولان شهری تبریز و استان آذربایجان شرقی درباره بهبود وضعیت تراکتور وجود دارد، گفت: باید تیم بزرگ تراکتور حمایت می‌شد و الان هم مسئولان شهری و استانی باید کمک کنند  تا تراکتور قبل از بازی با النصر از این وضعیت رد شود اما بیشترین نگرانی من درباره لیگ برتر است. بازیکنان زیادی از تراکتور جدا شدند و تیم به جذب بازیکنانی نیاز دارد که در حد ایده‌ال باشند و به بتوانند به تراکتور کمک کنند اما چنین اتفاقی تاکنون رخ نداده است. شرایط در لیگ برتر قطعاً‌ خیلی سخت‌تر از لیگ قهرمانان است زیرا تمام تیم‌های مدعی قهرمانی بازیکنان قابلی جذب کرده‌ و خریدهای خوبی داشته‌اند. رقابت کردن با این تیم‌ها خیلی سخت است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39k8qe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در آستانه رقابت های فوتبال لیگ برتر ، طلایی پوشان سپاهان هم قسم شدند