تاریخ انتشار: 1400/06/15 12:46
کد خبر: 33901

تارتار:بازیکنان مدنظر ما به باشگاه‌های صنعتی با بودجه بالا رفتند/نیاز به خانه تکانی اساسی داشتیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تیمی هستیم که تغییرات گسترده‌ای داشتیم اما نیاز بود یک خانه تکانی اساسی انجام شود.
تارتار:بازیکنان مدنظر ما به باشگاه‌های صنعتی با بودجه بالا رفتند/نیاز به خانه تکانی اساسی داشتیم

 مهدی تارتار در خصوص شرایط و وضعیت تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: برای موفقیت ذوب آهن شبانه روز تلاش می کنیم. امیدواریم که ذوب آهن به روزهای خوبش برگردد. زیرا یک تیم ریشه دار، پر افتخار و با شخصیت است. هواداران و پیشکسوتان باید کمی صبور باشند. بازیکنانخوبی از لیگ یک جذب کردیم. تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان، با انگیزه، با تجربه و بادانش است.

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: شاید از نظر بودجه دچار کمبود باشیم اما ذوب آهن دارای زیرساخت‌ها، نرم افزار و نیروی انسانی خوب و کاملی است. من از جذب بازیکنان راضی هستم هر چند در برخی پست‌ها به دلیل کمبود بودجه نتوانستیم بازیکنان مد نظر را جذب کنیم و آن‌ها به باشگاه‌های صنعتی با بودجه‌های بالا رفتند اما در کل از جذب بازیکنان راضی هستم و از کمیته نقل و انتقالات باشگاه تشکر می‌کنم .

تارتار در خصوص تغییرات گسترده ذوب‌آهن برای فصل جدید لیگ برتر عنوان کرد: من و تیم همراهم هرکجا رفتیم ثبات داشته است. تیمی هستیم که تغییرات گسترده‌ای داشتیم اما نیاز بود یک خانه تکانی اساسی انجام شود. 13 بازیکن جدید جذب کرده‌ایم که نیاز به هماهنگی دارند. ان‌شاالله همراه با یک قرعه خوب امیدواریم نتایج خوبی بگیریم. سعی کردیم بازیکنانی را جذب کنیم که بتوانند در چند پست راحت بازی کنند. باید تا زمان داریم با جدیت کار کنیم.

وی در مورد ادامه فعالیت ذوب‌آهن در نقل و انتقالات تابستانی گفت: نقل و انتقالات ما 98 درصد تمام شده، سهمیه خودمان را در لیگ برتر و زیر 23 سال گرفتیم. خروج بازیکنان دیگر بستگی به خودشان دارد. من کادرفنی بسیار قوی در کنار خود دارم که نقش اصلی را در موفقیت تیم دارند. ما با تمام توان برای موفقیت ذوب آهن می‌جنگیم.

تارتار در خصوص استفاده از بازیکنان تیم‌های پایه اظهار داشت: روز اول حضورم در اصفهان در تمرینات تیم امید حاضر شدم و سپس دو روز تیم‌های جوانان و امید را در تمرینات تیم و یک مسابقه دوستانه مورد بررسی قرار دادم. اگر بازیکنی توان حضور در لیگ برتر را داشته باشد حتما از او استفاده می‌کنیم. من هیچ شغلی غیر از فوتبال ندارم و همه تمرکزمان هم روی فوتبال و موفقیت تیم ذوب آهن است.

وی افزود: به اتفاق همکارانم آنالیز خوبی از ذوب آهن داشتیم و توانستیم مشکلات تیم را در برخی پست‌ها به خصوص در خط دفاع و ستون فقرات تیم شناسایی کنیم. سعی کردیم ساختار دفاعی تیم و برخی پست‌های دیگر را ترمیم کنیم. بازیکنان ماهم موثر و پر تلاش هستند. ازهمراهی هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه، هواداران و همه پرسنل و کارگران شرکت سهامی ذوب آهن که در شرایط سخت کار می‌کنند تا چرخ ورزش ذوب آهن بچرخد تشکر می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36b5nz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فریدونی: هیچ بازیکنی با سفارش جذب ذوب‌آهن نشد/ ۸۰ درصد نقل‌وانتقالات تیم را در دو روز انجام دادیم