تاریخ انتشار: 1400/06/16 13:45
کد خبر: 33843

قائدرحمتی: به خانه‌ام برگشتم

بازیکن نساجی مازندران تصمیم به خداحافظی از این تیم گرفت و راهی جمع سبزپوشان اراکی شد.
 قائدرحمتی: به خانه‌ام برگشتم

محمود قائدرحمتی یکی از تاثیر گذارترین بازیکنان نساجی بود و در نهایت در پایان فصل تصمیم به جدایی گرفت وی در خصوص فصلی که به همراه نساجی پشت سر گذاشت گفت: اول اینکه جا دارد از هواداران عزیز نساجی تشکر کنم. این فصل برای ما و هوادارای نساجی واقعا سخت گذشت و در فصلی که سه مربی عوض کردیم و خیلی تحت فشار بودیم با حمایت هواداران توانستیم شرایط را در پایان فصل تغییر بدهیم و شخصا هر چه در توان داشتم برای تیمم گذاشتم و خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم.

او در مورد اینکه غیبتش در دیدار پایانی لیگ ربطی به داستان جدایی اش داشت یا خیر ادامه داد: بازی اخر ربطی به جدا شدنم نداشت و عدم حضورم با  کادر فنی و سرپرست تیم هماهنگ شده بود و  دلیلش هم مشکلات شخصی بود.چند جلسه با باشگاه نساجی داشتیم که نهایتا توافقی حاصل نشد و نتوانستم تمدید کنم.

قائدرحمتی در مورد پیوستن به آلومینیوم اراک اضافه کرد: من با آلومینیوم به لیگ برتر صعود کردم ،موفقیت بزرگی که برای اولین بار در تاریخ این باشگاه و استان مرکزی اتفاق افتاد. بعد از یکسال دوری از اراک و مردم خونگرمش خوشحالم که دوباره برگشتم. امیدوارم بتوانم باز هم کمک کنم و تیم را به اهداف مد نظر باشگاه برسانیم.

وی که مجدد شاگرد رسول خطیبی شد در این باره نظرش را اینگونه بیان کرد: آقا رسول از بهترین مربی هایی است که با آن ها کار کردم ، تیم های تحت هدایتشان همیشه خوب نتیجه میگیرند، ممنونم از لطفی که به بنده داشت و تمام سعیم را میکنم که بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

قائدرحمتی در پایان در مورد شرایط تیم جدیدش افزود: آلومینیوم به عنوان یک تیم که تازه به لیگ برتر صعود کرده این فصل بد نتیجه نگرفت و با یک سری تغییرات و آمدن آقا رسول اهداف بلند تری مد نظر دارد. خدا را شکر شرایط باشگاه عالی به نظر میرسد و امیدوارم با کسب نتایج خوب بتوانیم امسال یک سال فوق العاده را برای تیم رقم بزنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vqmyz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رحمتی: با الهامی انگیزه به نساجی بازگشت