تاریخ انتشار: 1400/06/16 14:33
کد خبر: 33833

تغییر مدیریتی در استقلال ؛ وزیر تایید کرد

وزیر ورزش و جوانان در گفت و گو با برخی هواداران استقلال تغییرات مدیریتی در این باشگاه را تایید کرد.
تغییر مدیریتی در استقلال ؛ وزیر تایید کرد

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان امروز در فرودگاه امام خمینی(ره) حضور یافت تا در مراسم استقبال از آخرین گروه کاروان ورزشی ایران در پارالمپیک حضور داشته باشد.

حضور سجادی در فرودگاه اما با حاشیه هایی همراه بود. وزیر ورزش هنگام ورود به سالن استقبال با برخی هواداران معترض استقلال مواجه شد. این هواداران نسبت به عملکرد احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال نزد وزیر ورزش گلایه کردند و خواهان رسیدگی به وضعیت این تیم شدند.

نکته قابل توجه این بود که سجادی ثانیه هایی با این هواداران صحبت کرد و وعده حل مشکلات را داد.او حتی تغییرات مدیریتی که طی روزهای گذشته شایعه اش بسیار مطرح شده را تایید کرد. سجادی خطاب به این هواداران معترض گفت: «گوش به شایعات نکنید. نگران هم نباشید. صبرکنید، تغییرات مدیریتی انجام می‌شود.»

به نظر می‌رسد موضوع حضور مدیران جدید در استقلال وارد فاز تازه ای شده است. طی روزهای گذشته از برخی افراد مثل مصطفی آجورلو مدیرعامل سابق تیم های پاس تهران، استیل آذین و تراکتور ، اصغر ملکیان رییس هیات مدیره کنونی استقلال، احمد سعادتمند مدیرعامل پیشین باشگاه و چند نفر دیگر به عنوان مدیرعامل جدید استقلال نام برده شده است. حالا که وزیر ورزش و جوانان تغییرات مدیریتی را تایید کرده به نظر می‌رسد طی روزهای اینده و شاید بعد از دیدار با الهلال عربستان شاهد این موضوع باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkg55

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


این ستاره را استقلالی بدانید مگر این که مشکلی پیش بیاید