تاریخ انتشار: 1400/06/19 13:56
کد خبر: 33674

گل محمدی: قانون جذب خارجی ها فقط برای پرسپولیس است/چرا با مربی باشگاهی، برای تیم ملی قرارداد می بندند؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:در شرایطی که باید عازم تاجیسکتان می شدیم شوک مدیریتی به تیم وارد شد.
گل محمدی: قانون جذب خارجی ها فقط برای پرسپولیس است/چرا با مربی باشگاهی، برای تیم ملی قرارداد می بندند؟

 یحیی گل محمدی درمورد وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار با استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اتفاقاتی که رخ داد کمی غیر قابل پیش بینی بود. در شرایطی که باید عازم تاجیسکتان می شدیم شوک مدیریتی به تیم وارد شد. دوست داشتیم که سمیعی در تیم باشد، اما این اتفاق رخ نداد. از زحمات و تلاش های وی تشکر می کنم. به هر حال صدری آمد و کارها دنبال می شود و مشکل خاصی از این بابت وجود ندارد و امیدوارم تاثیر منفی روی تیم نداشته باشد.

وی درخصوص خرید کی روش استنلی گفت: ما خیلی تلاش کردیم برای اینکه یک بازیکن خارجی بگیریم. نمی خواهم نامی بیاورم، اما فدراسیون مجوز را صادر نکرد. مسابقات حساس و سختی را در پیش داریم و انتظار داشتیم که حداقل به باشگاه های بدهکار اجازه می دادند که یک بازیکن بگیرند، اما اینگونه نشد و مجبوریم با همین شرایط ادامه دهیم.  

وی خاطرنشان کرد: قانونی که وضع شده فقط برای پرسپولیس است و اگر از ابتدا می گفتند که فقط ما نمی توانیم بازیکن بگیریم کار راحت تر بود. برخی دیگر از تیم ها در همین شرایط می توانند بازیکن بگیرند. تناقض گویی در بین مسئولان فدراسیون هم به چشم می آید. قانونی که وضع شده شفاف نیست و باشگاه ها سردرگم شده اند. خروجی این قوانین عدم یارگیری پرسپولیس و جذب بازیکن توسط سایر تیم ها است. این کار بی انصافی در حق تیمی است که در چند سال اخیر آبروی فوتبال ایران را خریده است. سهمیه هایی که به ایران داده می شود به دلیل حضور موفق ما در جام باشگاه های آسیا است. ضمن اینکه در تیم ملی هم بیشترین بازیکنان و مربیان را به تیم ملی داده ایم. من روی این موضوع بحث دارم که چرا با یک مربی که با باشگاه خود قرارداد دارد، قرارداد جدید برای تیم ملی امضا می کنند. ما با این موضوع کنار آمدیم چون این افتخار در نهایت برای ما هم هست. همیشه باشگاه ما به فدراسیون سرویس داده است و این موضوع منطقی نیست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص عملکرد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، عنوان کرد: دو بازیکنی که از ما جدا شدند از بازیکنان اصلی تیم ملی بودند. مغانلو هم شرایط خیلی خوبی داشت. رسیدن به شرایط گذشته با بازیکنان جدید نیاز به زمان دارد، اما ما این فرصت را نداشتیم. برای بازی با استقلال سه بازی دوستانه با امیدها و دانشجویان و گل گهر داشتیم. غیر از بازی با گل گهر، دو بازی دیگر یک طرفه بود و نمی شد که ارزیابی دقیقی از شرایط تیم داشت. بازیکنانی که جذب شدند عاشق این تیم بودند و پول رضایتنامه خود را هم پرداخت کردند. بازیکنانی که ماندند هم پیشنهادهای خوبی داشتند، اما باز هم پرسپولیس را انتخاب کردند. به هر حال ما تیم بزرگی داریم و هر بازیکنی آرزو دارد در آن بازی کند.

گل محمدی افزود: هر کدام از بازیکنانی که ماندند می توانستند به تیم های دیگر بروند و شرایط مالی بهتری داشته باشند، اما به هر حال تلاش می کنیم که برای بازی آینده هم شرایط خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازی با استقلال تاجیکستان، اظهار داشت: قطعاً بازی آسانی نیست. به عنوان تیم اول صعود کرده و شرایط در تاجیکستان متفاوت است. انگیزه بالایی دارد و فضای رسانه ای بسته ای دارند و حتی یک بازی هم از آنها پیدا نکردیم. چمن مصنوعی هم یکی از مشکلات ما است، اما ما هم پرسپولیس هستیم و بازیکنان نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند. با دعای هواداران و انگیزه بازیکنان به دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم. در پایان برای نمایندگان ایران در آسیا آرزوی موفقیت می کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27d6wd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیوس: مشکل پرسپولیس نداشتن بازی رسمی است/  شرایط مدیریتی پرسپولیس خیلی خوب شده و آرام آرام به حد حرفه‌ای می‌رسد