تاریخ انتشار: 1400/06/20 16:10
کد خبر: 33616

زنوزی: قبول دارم که در قبال تراکتور مقصرم

محمدرضا زنوزی از پرداخت قریب الوقوع بدهی های خارجی تراکتور خبر داد.
 زنوزی: قبول دارم که در قبال تراکتور مقصرم

 محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور پس از سکوتی طولانی مدت و در شرایطی که این باشگاه باشگاه تبریزی در بحران‌های عمیق فرو رفته، سرانجام سکوت خود را شکست و در گفتگویی مفصل شرکت کرد.

زنوزی در این مصاحبه رادیویی مطابق انتظار با این پرسش مواجه شد که درباره آینده تراکتور چه تصمیمی گرفته است؟

همچنین بخش دیگر گفتگوی وی درباره مشکلات مالی تراکتور و بدهی‌های بسیار سنگینی است که پرداخت آن از عهده هر باشگاهی در ایران خارج است.

* پول استوکس را خواهیم داد

 

 با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات ما بسته بود، نتوانستیم بازیکن جدید جذب کنیم. دلیل این موضوع هم آقای استوکس بود که جوابگوی ما نبودند تا پول‌شان را بگیرد. ما طی روزهای آتی پول او را یا به حسابش می‌زنیم یا از طریق فیفا پول او را خواهیم داد تا پنجره باز شود.

 

 

* نتایج برای من هم قابل قبول نیست

وقتی مشکل مالی پیش میآید طبیعی است مقصرم. بعضی از سرمربیان را هوادار فشار آوردند و رفت و بعضی دیگر را مدیران عامل را برداشتیم. اما با تمام این تفاسیر با تیم را از یازدهمی که تحویل گرفتیم سال بعد پنجم شدیم و بعد چهارم و سال پیش هم چهارم. کارنامه قابل قبولی داشتیم اما برای من و هواداران محترم قابل قبول نیست. اما به هواداران حق می‌دهم با این بازیکنان که بعد از بخش خصوصی وارد کار شدند، کم است و می‌توانستیم در جایگاه بهتری قرار بگیریم. با این همه ما توانستیم جایگاه خوبی پیدا کنیم. شما نگاه کنید همین امسال با تیم امید بازی کردیم و نسبت به پارسال یک امتیاز بیشتر گرفتیم. این فوتبال است و شاید نتایج هم قابل قبول نباشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p9mdo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پایان عصر تراکتورِ کهکشانی با زنوزی
تراکتور از نقل و انتقالات کنار کشید؛

دلیل محبوبیت زنوزی مالک تراکتور در بین مردم غیور تٌرک زبان چه است؟
سردبیر مجموعه رسانه‌های فرتاک به این سوال پاسخ داد؛

جوابیه محبت‌آمیز زنوزی به کلانی
ای‌کاش امثال شما در این فوتبال بودید؛