تاریخ انتشار: 1400/06/20 19:33
کد خبر: 33608

همه منتظر رونمایی از گاندو های فصل بیست یکم

نقل و انتقالات نه، بمب تحول در ذوب آهن
همه منتظر رونمایی از گاندو های فصل بیست یکم

باتوجه به پایان رسیدن لیگ 20 و ورود تیم ها به به فصل نقل و انتقالاتی شاهد رقابتی مهیج ازجنس بازار نقل و انتقالاتی هستیم.

بدون تردید یکی ازتیم هایی که بیش از هرزمانی به فرارسیدن فصل نقل و انتقالات نیاز داشت ، تا بار دیگر تیمی در خور شان را آماده ی لیگ 21 کند، ذوب آهن اصفهان است.

گاندوهای اصفهانی در لیگ 20 در خط حمله و دفاع ضعف شدیدی داشتند وبا مصدومیت قاسم حدادی فر؛ خط هافبک این تیم هم دچار تزلزل شد.

با اینکه ذوب آهن در لیگ 20 بازیکنان توانمندی همچون میلاد جهانی و مدافع راست مطمعنی چون فرشاد محمدی مهر را در اختیار داشت،اما بازهم از شرایط آرمانی فرسنگ ها فاصله داشت.

سبزپوشان اصفهانی به لطف برد پرگل تراکتور درمقابل سایپا درلیگ ماندنی شدند و این بقا در لیگ باعث شد تا مدیران این تیم برای تغییر اساسی دراین تیم به تکاپو بیفتند.

مدیران سبز دراولین گام خود دست به تغییر سرمربی این تیم زدند تا ذوب آهن برای فصل آینده به لحاظ تاکتیک متفاوت ظاهر شود.

پس از برکناری مجتبی حسینی از ذوب آهن، بهترین گزینه برای جانشینی وی مهدی تارتار سرمربی پیکان بود که با این تیم تهرانی در لیگ20 شرایطی مطلوب را تجربه کرد.

مهدی تارتار بلافاصله بعد از به عهده گرفتن هدایت تیم اصفهانی وارد بازار نقل و انتقالات شد، تا نقاط ضعف این تیم برای فصل آتی را بهبود ببخشد.

تارتار باجذب بازیکنان تیم پیکان که با سبک و توانایی آنها آشنا بود، وضعیت ذوب آهن در خط هافبک و دفاع را بهبود بخشید.

حالا ذوب آهنی ها با حضور  حسین ابراهیمی،سجاد جعفری، پوریا پورعلی و محمد خدابنده لو کمبودی در خط هافبک احساس نمیکنند.

ذوب اهن از جمله تیم هایی است که در خط حمله ضعف و انحطاط زیادی داشت به همین دلیل مهدی تارتار با خرید عارف رستمی، یکی از خوش تکنیک ترین مهاجم های فصل گذشته، و رضا خالقی فر مهاجم زهردار صنعت نفت آبادان خیال خود و هواداران را برای خط حمله لیگ 21 راحت کرد.

اما تنها به این زوج بسنده نکرد و برای تکمیل خط آتش گاندو ها مرتضی خراسانی و بابامحمدی را به جمع مهاجمان این تیم افزود.

باجدایی فرشاد محمدی مهر از جمع سبز پوشان و دیگر مدافعان این تیم، مهدی تارتار برای خط دفاع هم چاره اندیشی کرد و بازیکنان توانمند و دارای پتانسیل همچون آرمان قاسمی و حامد نورمحمدی را دراختیار گرفت.

مهدی تارتار تنها به بازیکنان لیگ برتر اکتفا نکرد و استعداد یابی را در دستور کارخود قرار داد.

و با جذب بازیکنانی چون سجاد دانایی و امیر حسین صدقی نشان داد ذوب آهن فصل آینده تلفیقی از بازیکنان باتجربه و بازیکنان آینده دار است.

گاندو ها باجدایی امینی به فکر جذب گلر هم بودند تا درفصل آینده شاهد رقابتی سالم بین شهاب گردان و بازیکن هم پست خود باشیم به همین دلیل مهدی تارتار باجذب حبیب فرعباسی خط دروازه ذوب راهم بیمه کرد.

مهدی تارتار حالا به جز دراختیار داشتن بازیکنانی همچون میلاد جهانی ، قاسم حدادی فر بازیکنان تازه واردی دارد که باانگیزه بسیار به فکر رساندن ذوب آهن به جایگاه اصلی خود هستند.

باید دید این تدابیر تارتار که رنگ و بوی تحول دارد و کمتر تمدیدی درآن دیدیم درراستای پیشرفت ذوب اهن مثبت خواهد بود یاخیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3egdpp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گاندوها در تهران اردو می زنند