تاریخ انتشار: 1400/06/22 12:41
کد خبر: 33529

بدنبال تکرار خاطرات خوش/ پرسپولیس فقط به صعود می‌اندیشد

«سرخپوشان برای اثبات قدرت خود مقابل استقلال تاجیکستان به میدان می‌روند»
بدنبال تکرار خاطرات خوش/ پرسپولیس فقط به صعود می‌اندیشد

مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از روز دوشنبه آغاز می‌شود و نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

پرسپولیس قهرمان پنج دوره اخیر فوتبال ایران و نائب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمان آسیا روز سه‌شنبه  در شهر دوشنبه به مصاف تیم استقلال تاجیکستان خواهد رفت برای صعود به مرحله بعد باید از سد میزبان خود بگذرد.

سرخپوشان که چند مهره اصلی خود را در نقل‌وانتقالات پایان فصل از دست دادند امیدوارند خاطرات خوش فصل گذشته را که با بازیکنان جدیدشان پشت سر گذاشتند، این فصل هم دوباره تکرار کنند و بتوانند به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کنند.

گل‌محمدی که تمرینات تیم خود را زودتر از دیگر نمایندگان کشورمان آغاز کرد، امیدوارست با تکیه بر فلسفه حاکم بر تیمش بتواند از تجربه خود در مسابقات آسیایی نهایت بهره را ببرد و همچون فصل گذشته صلابت و شادابی را در بازی مقابل استقلال تا‌جیکستان بر رقیبش دیکته کند.

آمادگی بازیکنانی همچون سیدجلال ، سرلک، امیری، عالیشاه، پهلوان، آل‌کثیر ، عبدی و ... در کنار امید به خرید‌های جدید سرخپوشان شانس بالایی را به نماینده کشورمان می‌دهد تا حریف کم نام‌ونشان و البته خطرناکش را مغلوب کند.

بازی در چمن مصنوعی، رکورد خوب پیروزی پر بازی‌های اخیر و البته ناشناخته بودن تاجیکی‌ها از جمله نگرانی‌های کادر فنی و هواداران پرسپولیس در دیدار روز سه‌شنبه خواهد بود اما برای گل‌محمدی و شاگردانش موفقیت در رقابت‌های آسیایی آنقدر هدف مهمی است که با تمام وجود و انگیزه‌های بالا رودروی رقیب خود قرار بگیرند و به جیزی جز شکست حریف و صعود به مرحله بعدی فکر نکنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ax8vy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل‌محمدی: در تاجیکستان احساس غربت نمی‌کنیم