تاریخ انتشار: 1400/06/24 13:20
کد خبر: 33431

پیوس: پرسپولیس با شایستگی صعود کرد

یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم با توجه به غیرت و تعصب بازیکنانش با شایستگی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.
پیوس: پرسپولیس با شایستگی صعود کرد

فرشاد پیوس درباره پیروزی پرسپولیس برابر استقلال تاجیکستان اظهار کرد: استقلال تاجیکستان تیم پر مهره‌ای نبود اما از نظر کار تیمی بسیار خوب کار می‌کرد و تمام فضاهای زمین را بسته بود؛ به طوری که به پرسپولیس اجازه طراحی حمله  و خلق موقعیت را نمی‌داد. آن‌ها هم‌چنین در ارسال‌های بلند و ضد حملات عملکرد خوبی دالشتند و خطرناک ظاهر شدند همین مساله کار پرسپولیس را بسیار سخت کرده بود چرا که تیم نمی توانست به خوبی در لایه های دفاعی حریف نفوذ کرده  و موقعیت گل ایجاد کند. البته نکته حائز اهمیت این است که پرسپولیس در این بازی روی چمن مصنوعی بازی می کرد که این موضوع تاثیر زیادی روی عملکرد بازیکنان گذاشته بود.

وی افزود: یکی دیگر از مسائلی که کار پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی را سخت کرده بود مساله انجام بازی‌های تدارکاتی بود. اگر دقت کنید استقلال تاجیکستان پیش از این بازی در لیگ خودش بازی کرده بود و در شرایط مسابقه به این بازی آمده بود. اما پرسپولیس این شرایط را نداشت، و همان طور که می‌دانید ۲ بازی تدارکاتی این تیم برابر تراکتور هم لغو شد. از طرف دیگر بازی‌های تیم ملی باعث شده بود ملی پوشان پرسپولیس در تمرینات نباشند و به همین خاطر تیم نتوانست با هماهنگی مطلوبی روانه مسابقه شود.

پیوس هم‌چنین خاطرنشان کرد: پرسپولیس در این بازی با درایت کادر فنی تلاش و غیرت بازیکنان با شایستگی به پیروزی رسید. درست است که حریف تمام فضاها را بسته بود و اجازه خلق موقعیت نمی‌داد، اما توپ و میدان کامل در اختیار پرسپولیس بود و این تیم شایستگی خود را در زمین نشان داد. من کسب این پیروزی را به همه هواداران، بازیکنان سخت کوش و کادر فنی تبریک می‌گویم.

این پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در این رقابت‌ها گفت: نمی‌شود از الان درباره قهرمانی صحبت کنیم. تیم باید بازی به بازی پیش برود الان در مرحله یک چهارم نهایی قرار دارد و فقط باید به این مرحله و کسب پیروزی برابر حریف خود فکر کند. با تجربه‌ای که پرسپولیس در سال‌های اخیر به دست آورده قطعا یکی از شانس‌های قهرمانی است اما بازیکنان باید تمرکزشان به بازی پیش‌رو باشد و بازی به بازی پیش بروند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d9bep

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پیوس: مشکل پرسپولیس نداشتن بازی رسمی است/  شرایط مدیریتی پرسپولیس خیلی خوب شده و آرام آرام به حد حرفه‌ای می‌رسد

پیوس: افتخار می‌کنم بازوبند در دست سیدجلال است
او مرزهای حرفه‌گری در فوتبال ایران را جابجا کرد