تاریخ انتشار: 1400/06/24 22:45
کد خبر: 33407

جزییات پرداختی استقلال به مظاهری اعلام شد

مدیرعامل استقلال می گوید هرگز در جلسات با رشید مظاهری حرفی درباره علی دایی بر زبان نیاورده است.
جزییات پرداختی استقلال به مظاهری اعلام شد

یکی از موضوعات مورد چالش مدیریت استقلال با بازیکنان مساله رشید مظاهری بود. دروازه بانی که ابتدا قصد ماندن در استقلال را کرد اما بعد در سفر به امارات همراه تیم نرفت و در نهایت قراردادش را فسخ کرد.

احمد مددی مدیرعامل استقلال درباره وضعیت مظاهری تاکید کرد: فسخ مظاهری غیر موجه است. با موضوع انضباطی که داشت 83 درصد دریافتی داشت.  63 درصد پرداختی داشتیم و 20 درصد هم جریمه شده بود. به ایشان هم ابلاغ کرده بودیم. کاملا قانونی هم بوده است.

او ادامه داد: در شرایط خاص تیم برای دیدار با الهلال ایشان عدم تمکین کرد و به دوبی نرفت. ما هواپیمای چارتر گرفته بودیم و ایشان نرفت. فردای آنروز هم فسخ کرد. او بازیکن ما بود.

مدیرعامل استقلال درباره شکایت از مظاهری عنوان کرد: مدارک و مستندات را جمع آوری می کنیم. همین عدم تمکین هم یک موضوع انضباطی است که باید پاسخگو باشد.

مددی در پایان درباره اینکه وکیل مظاهری مصاحبه تندی انجام داد، افزود: وکیل او یک مصاحبه سرتاسر دروغ را انجام داد. ایشان از زبان من حرف هایی زد که همینجا می گویم از ایشان شکایت کرده ایم. ایشان گفته بود من اعلام کردم آقای دایی را کنار گذاشتم، مظاهری که عددی نیست. این خیلی زشت است. به هیچ وجه چنین حرفی نزدم. چرا دروغ می گویید؟ ایشان باید پاسخگو باشد. ما یک سوءتفاهم با آقای دایی داشتیم و برای او احترام قائلم. برای چه باید این حرف را بزنم؟ ایشان باید این دروغ را در دادگاه پاسخگو باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d9vpp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 استقلال از وکیل مظاهری شکایت کرد