تاریخ انتشار: 1400/06/25 11:47
کد خبر: 33386

پشت پرده قرارداد عجیب محمد نادری با استقلال

برخلاف ادعای عده‌ای از مسئولان باشگاه استقلال قرارداد نادری یک ساله و با مبلغ رضایتنامه عجیبی بسته شده است.
پشت پرده قرارداد عجیب محمد نادری با استقلال

محمد نادری یکی از نقل و انتقالات جنجالی فصل پیش بود. او از باشگاه پرسپولیس جدا شد و به استقلال، رقیب سنتی پیوست. مسئولان باشگاه استقلال در آن زمان عنوان کردند با توافق بسیار خوب و طولانی مدتی این بازیکن را که به عنوان بازیکن قرضی به پرسپولیس پیوسته بود به خدمت گرفته اند.

به گزارش فرارو، در آن زمان ادعا شد قرارداد نادری با استقلال ۳ ساله است و مبلغ رضایتنامه اش را هم خودش قرار است بپردازد. با این وجود، اما محمدی نادری در انتهای فصل به عنوان بازیکن آزاد از استقلال جدا شد تا مشخص شود دست کم در مورد مدت زمان این قرارداد حرف درستی بیان نشده است. حالا، اما مدیرعامل باشگاه در صحبت‌هایی که با تلویزیون داشته از این گفته که حتی رقم پرداختی رضایتنامه هم چیزی نبوده است که مسئولان استقلال اعلام کرده اند.

احمد مددی با شفاف سازی درباره این موضوع می‌گوید: «قرارداد نادری یکساله بوده که نه در باشگاه، بلکه در قزوین بسته شده بود. قرارداد نادری توسط مهدی عبدیان بسته شد آن هم بدون هماهنگی من. خودم از رسول‌پناه، مدیرعامل وقت پرسپولیس متوجه قرارداد نادری شدم. رسول‌پناه به من گفت آیا خبر داری با نادری قرارداد بسته‌اند؟ گفتم نه! او گفت مبلغ رضایت‌نامه نادری ۵۰ هزار یورو است، اما با این کار باعث شدید عدد رضایت‌نامه‌اش بالا برود. هنوز رضایت‌نامه نادری را از تیم سابقش در بلژیک نگرفتیم که عکس قرارداد با او منتشر شد، این کار یعنی خودکشی در فوتبال. تیم بلژیکی دست بالا گرفت و گفت زحمت بکشید ۲۰۰ هزار یورو پرداخت کنید. تا این لحظه ۱۰۰ هزار یورو پرداخت کردیم و ۱۰۰ هزار دیگر بدهکار هستیم. در قرارداد با نادری تفاهم کردیم که او باید باقی مبالغ را بدهد. از نادری سوال کنید که قراردادش به چه صورت بوده است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nrwmr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرارداد نادری با استقلال یک ساله بود، بدون بند و تبصره