تاریخ انتشار: 1400/06/27 12:41
کد خبر: 33300

نگاه مرموزانه پرسپولیسی‌های سپاهان در الیاف(عکس)

سپاهان اگرچه سه مهره کلیدی خود را از دست داد، اما بازیکنانی جذب کرده که این تیم را نسبت به فصل گذشته تقویت کرده است.
 نگاه مرموزانه پرسپولیسی‌های سپاهان در الیاف(عکس)

اگر اضافه شدن بازیکنان آکادمی سپاهان به ترکیب تیم بزرگسالان و همینطور خرید حسن شوشتری از تیم آرمان گهر را کنار بگذاریم، نیما میرزازاد، شهریار مغانلو، فرشاد احمدزاده، مسعود ریگی و کریستوفر کنت 5 بازیکنی هستند که به جای جدا شده‌ها به اردوی طلایی پوشان اضافه شدند.

محمد محبی، استنلی کی روش، روح الله باقری، پیام  نیازمند و حاج صفی از بازیکنان سرشناس تیم بودند که جدا شدند  و محرم بازیکنانی که در بالا نامشان ذکر شد را برای تقویت تیم در نظر گرفته است.

درنهایت پس از چند هفته تمرین روز گذشته محرم نویدکیا از تیم جدیدش در دیدار دوستانه برابر نساجی مازندران رونمایی کرد؛ تیمی که توانست با ارائه یک نمایش بسیار خوب شاگردان ساکت الهامی را با نتیجه 4 بر1 در کمپ الیاف شهریار شکست دهد.

از نکات جالب توجه این بازی می‌توان به گلزنی سروش رفیعی و شهریارمغانلو دو پرسپولیسی سابق اشاره کرد و همینطور نمایش خوبی که بازیکنانی نظیر محمدرضا حسینی و محمدرضا خلعتبری و برخی دیگر از بازیکنان قدیم و جدید تیم داشتند.

01644993

01644997

در این میان اما شاید برای نویدکیا مهم تر از هر چیزی ایجاد هماهنگی میان بازیکنان جدید و قدیمی تیم باشد؛ بازیکنانی که برخی از آنها نظیر رفیعی، مغانلو، احمدزاده سابقه قهرمانی با پرسپولیس را دارند و بیشتر از بازیکنان دیگر می‌توانند حس و حال قهرمانی را به اردوی طلایی پوشان اصفهانی اضافه کنند و به نظر می رسد عزم آنها به همراه سایر بازیکنان سپاهان پس از فصلی که با 65 امتیاز با نایب قهرمانی تمام شد، بیش از هر زمان دیگری برای قهرمانی جزم است.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45r8ex

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادامه‌ رقابت قایدی و رفیعی