تاریخ انتشار: 1400/06/30 09:09
کد خبر: 33158

ناصری:فصل گذشته در صنعت نفت واقعاً اذیت شدم/به این نتیجه رسیدم بهترین گزینه تراکتور است!

بازیکن جدید تراکتور در مورد حضورش در این تیم صحبت کرد.
ناصری:فصل گذشته در صنعت نفت واقعاً اذیت شدم/به این نتیجه رسیدم بهترین گزینه تراکتور است!

عبدالله ناصری در گفتگویی در خصوص پیوستنش به تراکتور اظهار داشت: چند پیشنهاد لیگ برتری به دستم رسید و شرایط را بررسی کردم و به این نتیجه رسیدم بهترین گزینه تراکتور است. من پیشنهاد مالی بالاتر از تراکتور هم داشتم ولی خب علاقه خاصی به این تیم و مردم تبریز دارم و دوست داشتم چالش حضور در این تیم را تجربه کنم و تراکتور را با قلبم انتخاب کردم.

وی در مورد جدایی از صنعت نفت هم توضیح داد: من فصل گذشته در صنعت نفت واقعاً اذیت شدم و مشکلات زیادی در این باشگاه وجود داشت و بعد از پایان فصل هم کسی نبود که ببینم من را می‌خواهد یا نه. نه مدیرعاملی بود نه سرمربی و نمی‌توانستم منتظر بمانم چون پیشنهادات خوبی داشتم.

مدافع تراکتور در مورد اینکه این باشگاه هم درگیر مشکلات مختلفی است توضیح داد: تراکتور هم شاید مشکلاتی داشته باشد ولی با صنعت نفت قابل مقایسه نیست. مشکلات تراکتور بحث مالکیت بود که برطرف شد و بسته بودن پنجره است که قرار است طی روزهای آینده این مشکل هم برطرف شود. ما فعلاً قرارداد داخلی بستیم تا بعد از رفع مشکل پنجره بتوانیم ثبت کنیم.

ناصری در مورد همکاری با فیروز کریمی هم خاطرنشان کرد: من سابقه کار با آقای کریمی را نداشتم ولی ایشان یک مربی کارنامه دار در فوتبال ایران است و سابقه قهرمانی آسیا دارد و مربی بزرگی است و فکر می‌کنم همکاری با ایشان باعث افتخار هر بازیکنی خواهد بود و چیزهای زیادی از ایشان یاد خواهم گرفتم.

وی در مورد وضعیت تراکتور هم گفت: تمرینات از روز گذشته شروع شده و انگیزه زیادی بین بازیکنان وجود دارد و با باز شدن پنجره هم نفرات دیگری فکر می‌کنم اضافه شوند تا با یک تیم کامل آماده فصل جدید شویم.

مدافع تراکتور در رابطه با جایگاه این تیم در فصل جدید هم توضیح داد: شاید شرایط ما خیلی خوب به نظر نرسد و همه می‌گویند کلی بازیکن اسم و رسم دار از تراکتور جدا شده است ولی تیم‌های بزرگ همیشه در هر شرایطی مدعی هستند و ما هم همه تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

ناصری در مورد جو تبریز هم گفت: من در آبادان دیدم چطور مردم به تیمشان عشق می‌ورزند و تبریز هم چنین شرایطی دارد. وقتی شما در چنین شهرهایی فوتبال بازی می‌کنید دیگر برایتان سخت است که به تیم‌هایی بروید که چنین جوی در شهر وجود نداشته باشد. من در این چند روزی که در تبریز هستم می‌بینم مردم چقدر تیمشان را دوست دارند و به من هم خیلی ابراز لطف و محبت کردند و امیدوارم در زمین بتوانم برایشان جبران کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jejnz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماجرای بازگشت فرزاد حاتمی به تراکتور