تاریخ انتشار: 1400/06/30 10:41
کد خبر: 33153

مهدی: برگزاری مسابقه سوپرجام بدون ملی‌پوشان لطفی ندارد

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران می‌گوید که در صورت صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا یک دیدار این تیم در لیگ معوق می‌شود.
 مهدی: برگزاری مسابقه سوپرجام بدون ملی‌پوشان لطفی ندارد

سهیل مهدی در گفت‌وگویی در خصوص مخالفت دراگان اسکوچیچ با برگزاری دیدار سوپرجام پیش از فیفادی پیش‌رو اظهار داشت: ما دو تاریخ 7 و 8 مهرماه را برای برگزاری سوپرجام در نظر داشتیم، اما دراگان اسکوچیچ اعلام کرد نگران مصدومیت ملی‌پوشان است و با برگزاری این دیدار پیش از دو بازی پیش‌رو که برای تیم ملی اهمیت زیادی دارد، مخالفت کرد.

وی درباره اینکه آیا امکان برگزاری دیدار سوپرجام بدون ملی‌پوشان پرسپولیس و فولاد وجود نداشت، گفت: دیدار سوپرجام یک بازی معمولی نیست و چون در آن جام اهدا می‌شود، نمی‌توان به باشگاه‌ها گفت بدون ملی‌پوشان بازی کنند و لطف این مسابقه هم از بین می‌رود. ما نمی‌خواهیم ارزش دو تیم و سوپرجام را پایین بیاوریم و برای همین این مسابقه معوق خواهد شد‌.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره اینکه چه تاریخی را برای برگزاری سوپرجام در نظر خواهند گرفت، خاطرنشان کرد: با توجه به دو بازی تیم ملی و سپس دیدارهای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و سپس شروع لیگ، فرصتی برای برگزاری بازی پیش از شروع لیگ نداریم و باید ببینیم تقویم کجا اجازه خواهد داد تا دیدار سوپرجام را برگزار کنیم.

مهدی درباره اینکه در صورت صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا تقویم پیچیده‌تر هم می‌شود و در این صورت تصمیم سازمان لیگ چیست، اظهار داشت: این مسئله را در تقویم سازمان لیگ دیده‌ایم و در صورت صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا یک بازی این تیم در لیگ معوق خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2axlgl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مهدی: برگزاری لیگ با تماشاگران برای ما راحت‌تر است