تاریخ انتشار: 1400/07/07 12:16
کد خبر: 32790

دربی اصفهان همیشه جذاب است/ گلر تیم ملی فوتبال بانوان شاهکار کرد

مدافع ذوب آهن از شرایط خوب تیمش تا شروع لیگ برتر گفت و معتقد است، بازی با سپاهان همیشه جذاب و حساس بوده و دوستانه یا رسمی بودن تاثیری در نوع بازی ندارد.
دربی اصفهان همیشه جذاب است/ گلر تیم ملی فوتبال بانوان شاهکار کرد

مسعود ابراهیم زاده در گفت و گویی در خصوص وضعیت تیم فوتبال ذوب آهن، با اشاره به اینکه تیم نسبت به گذشته تغییرات زیادی داشته، اظهارکرد: این تغییرات خوب بوده، بازیکنان خوب و با تجربه ای به تیم اضافه شدند که سابقه کار با مهدی تارتار را دارند که این خود نکته مثبت و بسیار مهمی است؛ زمانی که چند بازیکن با مربی قبلا کار کرده باشند با اخلاق و سبک بازی یکدیگر آشنایی دارند و این به تیم کمک می کند.

وی افزود: امیدوارم امسال، سال خوبی برای ذوب آهن باشد، تیم دو سال سختی را داشت و در جایگاهی قرار گرفت که جایگاه ذوب آهن نبود، تیمی که همیشه برای قهرمانی می جنگید در شرایط خوبی نبود.

مدافع گاندوها گفت: تمرینات خوب و پرفشاری را در اردوی  کردان داشتیم، همچنین ملاک کادر فنی سنجش میزان هماهنگی بازیکنان و انجام کارهای تاکتیکی و عملکرد کلی بازیکنان بود.

وی ادامه داد: شرایط خوبی دارم و سعی می کنم بهترین عملکرد را در تمرینات تیم داشته و بتوانم بازیکن تاثیرگذاری برای تیم باشم، امیدوارم سال خوبی داشته باشیم.

ابراهیم زاده در خصوص دربی دوستانه امروز تیمش در مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان خاطرنشان کرد: دربی همیشه هیجان و جذابیت خاصی برای بازیکنان و هواداران دارد. با صحبت هایی که کادر فنی با بازیکنان تیم داشتند برای ما بازی دوستانه و رسمی فرقی ندارد و باید بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: سپاهان یکی از تیم های پرقدرت ایران است و فصل گذشته نائب قهرمان لیگ برتر شد، مهره های بسیار خوبی در اختیار دارد و می تواند برای هر دو تیم بازی تدارکاتی خوبی باشد.

وی تصریح کرد: جایگاه امسال ذوب آهن صد در صد با سال گذشته تفاوت خواهد داشت، هم از جهت نتیجه و هم سبک بازی، این قول را به هواداران خواهم داد که سال خوبی برای ذوب آهن باشد.

مدافع تبریزی ذوبی ها گفت: زمانی که هواداران در استادیوم باشند بازی جذاب تر خواهد شد و از نظر تاکتیکی نیز تاثیر زیادی خواهد داشت، دوست داریم در استادیوم مملو از تماشاگر بازی کنیم، به همین خاطر است در استادیوم آزادی بازی مقابل استقلال و پرسپولیس و یا تیم هایی که بیشترین تماشاگر را دارند تیم ها بهترین بازی خود را انجام می دهند.

وی ادامه داد: ما هم دوست داریم هواداران در استادیوم حضور داشته باشند، انشالله این اتفاق رخ دهد، می توان ۳۰ یا ۴۰ درصد استادیوم را در اختیار قرار تماشاگران داد.

ابراهیم زاده با تبریک به تیم ملی فوتبال بانوان و درخشش زهره کودایی دروازه بان تیم ذوب آهن گفت: این اتفاق برای نخستین بار در فوتبال بانوان رخ داد و توانستند به جام ملت ها راه پیدا کنند و چنین صعود خوبی داشته باشند،   خوشحال شدیم و به این مسئله و بانوان فوتبالیستمان افتخار می کنیم که با این شرایط تمرین می کنند و چنین جایگاهی به دست آوردند، آنها باید دیده شوند و بیشتر حمایت شوند، انشالله که بتوانند در مراحل بعدی نتایج خوبی را کسب کنند، باید به آنها تبریک گفت به ویژه زهره کودایی- گلر تیم که شاهکار کرد و نقش مهمی در این صعود داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rbg6z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع ذوب آهن: باید همیشه برای گل نخوردن آماده باشیم