تاریخ انتشار: 1400/07/07 17:24
کد خبر: 32782

تصویری دردآور از شرایط بسیار نامساعد زندگی ستاره سابق پرسپولیس!+عکس

منوچهر شفقتیان مدافع سابق پرسپولیس با انتشار تصاویر ناراحت کننده ای از وضعیت نامناسب زندگیش در چادر خبر داد.
تصویری دردآور از شرایط بسیار نامساعد زندگی ستاره سابق پرسپولیس!+عکس

 اگر برای طرفداران پرسپولیس در دهه های گذشته نام منوچهر شفقتیان چندان آشنا نباشد، اما این مدافع سابق پرسپولیس سالهاست اسیر وضعیت بد مالی است و حالا در آخرین بروزسانی شرایطی از وضعیت مالی خود را به نمایش می‌گذارد که فراتر از ورزشکار بودن، دل هر شهروندی را به درد می‌آورد.

شفقتیان مدافعی بود که در تیم دارایی سابق درخشید و از آنجا به پرسپولیس آمد تا جای خالی محمد پنجعلی که به قطر رفته بود را پر کند.

شفقتیان که یکی دو قهرمانی را نیز با پرسپولیس تجربه کرد، بعد از سال‌هایی که خبری از وی در صحنه فوتبال نبود ناگهان با یکی دو ویدئوی اعتراضی و صحبت‌هایی علیه شرایط اسفناک مالی‌اش در فوتبال ایران دوباره چهره شد که اوج این اعتراضات دوختن لبانش در اعتراض به شرایطی بود که در آن زندگی می کرد.

حالا او مدتی که در اینستاگرام خود به اظهارنظرهای تند در حول و حوش مسائل پرسپولیس نیز می‌پرداخت، امروز در فیس بوک خود تصویر دردناکی را منتشر کرده است؛ تصویری که او را در شرایط خانه به دوشی نشان می دهد.

ظاهرا او از منزلی که در آن زندگی می کرده رانده شده و حالا چاره‌ای ندارد جز اینکه در یک چادر مسافرتی در گوشه ای از تهران زندگی کند. البته از شرایط شفقتیان اطلاع بیشتری نداریم اما به نظر می رسد بد نیست اگر شرایطی برای کمک به وی فراهم شده باشد، متولیان فوتبال این چهره سابق فوتبال ایران را مدنظر داشته و به تغییر شرایط زندگی او کمکی کنند.

01648784-1

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4je6qo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشکسوت پرسپولیس سیاه پوش شد