تاریخ انتشار: 1400/07/08 12:50
کد خبر: 32745

رافت: شرایط فعلی شایسته پرسپولیس نیست

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه اخباری که این روزها به گوش می رسد شایسته تیم بزرگی مثل پرسپولیس نیست.
رافت: شرایط فعلی شایسته پرسپولیس نیست

پایان رافت روز پنجشنبه در گفت‌وگویی، با اشاره به شرایط این روزهای تیم  فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه خبرهای خوبی را از باشگاه پرسپولیس نمی‌شنویم و اخباری که به گوش می‌رسد ناراحت کننده است. پرسپولیس الان باید بدون دغدغه خودش را برای جدال آسیایی آماده می‌کند اما مشکلات مالی در روند آماده‌سازی این تیم تاثیرگذاشته است.

وی افزود: پرسپولیس آبروی فوتبال ایران است و پنج سال متوالی قهرمان ایران شده است. امسال هم مدعی اصلی در آسیا هستیم و این شرایط برای چنین تیمی شایسته نیست. حریفان آسیایی می‌روند و بازیکنان چندصد میلیاردی می‌خرند آنوقت تیم پرسپولیس برای پرداخت مطالبات بازیکنان مشکل دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: همه باید کمک کنند تا اوضاع بهبود پیدا کند. باید نگاه به پرسپولیس ملی باشد و همه باید کمک این تیم کنند. ما باید با بالاترین سطح آمادگی به آسیا برویم و این مشکلات پیش پا افتاده نباید برای پرسپولیس رخ دهد.

وی خاطرنشان کرد: مدیران باشگاه بیایند و کاری برای حل مشکلات کنند. ما هر روز می‌شنویم که مدیران فقط وعده می‌دهند. بازیکن هم وقتی می‌بیند که این وعده‌ها عملی نمی‌شود طبیعی است که اعصابش بر هم بریزد. مدیران بیایند و هر چه زودتر مشکلات را حل کنند. آنها اینجا هستند که نگذارند چنین مشکلاتی به وجود بیاید.

تیم فوتبال پرسپولیس روز ۲۴ مهرماه در حالی باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان برود که تمرین چهارشنبه سرخپوشان به دلیل مشکلات مالی نیمه کاره ماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xog5p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رافت: پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود