تاریخ انتشار: 1400/07/09 16:52
کد خبر: 32688

ستاره پرسپولیس به سیم آخر زد: نمی‌توانم جلوی بی احترامی‌ سکوت کنم

بوژیدار رادوشویچ بازیکن پرسپولیس از اینکه باشگاه پول همه بازیکنان قدیمی‌ این تیم را به جز او پرداخت کرده، بسیار عصبانی شد.
ستاره پرسپولیس به سیم آخر زد:  نمی‌توانم جلوی بی احترامی‌ سکوت کنم

بوژیدار رادوشویچ که ۳ سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد باور نمی‌کرد باشگاه پول همه بازیکنان قدیمی‌ این تیم را پرداخت کند و فقط او را نادیده بگیرد! سنگربان کروات پرسپولیس از این بابت بسیار ناراحت و عصبانی است و تصمیمات جدیدی گرفته است.

رادوشویچ به خبرورزشی گفت: یکسری کارها نُرمال نیست! اینکه باشگاه بین بازیکنان خودش فرق بگذارد قشنگ نیست. این بار دیگر تحمل نمی‌کنم. بله، بارها این اتفاق افتاده و من هم کوتاه آمدم ولی این مرتبه می‌دانم چه کار کنم!

وی اضافه کرد: مثل اینکه من باید دستمزدم را از طریق فیفا بگیرم. اینجا همین جوری است و ارزشی برای ما قائل نیستند. اینکه بازی نمی‌کنم نباید دلیلی برای نریختن پولم باشد. دیگر نمی‌توانم تحمل کنم!

دروازه‌بان محبوب پرسپولیس گفت: دیگر نمی‌توانم این شرایط را تحمل کنم و بعد از بازی با الهلال دیگر خداحافظ پرسپولیس!

وی تاکید کرد: صبر من دیگر تمام شده است و هر چه قدر آرام و ساکت بودم بس است. نمی‌توانم جلوی بی احترامی‌ سکوت کنم. بازی نمی‌کنم حرفی نمی‌زنم چون یک حرفه ای هستم. یاد گرفتم اعتراض نکنم و فقط تمرین کنم اما نمی‌شود که همه پول بگیرند و فقط من نگیرم!

رادوشویچ افزود: در این سال‌ها ثابت کردم دنبال چیزی نیستم و پرسپولیس را دوست دارم حالا اما بحث بی احترامی‌ است. هر مدیری که می‌آید همین کار را با من انجام می‌دهد ولی دیگر کافی است. می‌بینید که هر مربی یا بازیکنی که به فیفا شکایت می‌کند کل پولش را می‌گیرد و شاید من هم باید همین راه را بروم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p9dzr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رادوشویچ از سه‌شنبه در تمرینات پرسپولیس