تاریخ انتشار: 1400/07/16 14:18
کد خبر: 32354

جدایی غیرمنتظره خداداد از شهر خودرو/ پای یک شرکت فیلم‌سازی در میان است

مشاور عالی مدیرعامل باشگاه شهر خودرو اعلام کرد که از سمت خود در این تیم کناره‌گیری کرده و قرار است در پروژه دیگری مشغول به فعالیت شود.
جدایی غیرمنتظره خداداد از شهر خودرو/ پای یک شرکت فیلم‌سازی در میان است

خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال ایران که ماه‌های گذشته درگیر برنامه «ستاره‌ساز» بوده و در طول 2-3 فصل گذشته فوتبال ایران ترجیح داده تا دور از فضای لیگ برتر و سرمربیگری کار خود را پیش ببرد، چندی قبل پذیرفت تا در کسوت مشاور عالی مدیرعامل باشگاه شهر خودرو فعالیت کند و پس از توافق با مسعود معمایی، این مسئله رسماً اعلام شد.

اما در کمتر از یک ماه پس از حضور خداداد در کنار شهر خودرویی‌ها و همراهی او در اردوی تهران، امروز صبح به طور ناگهانی عزیزی خبر از کناره‌گیری از سمت محوله در باشگاه شهر خودرو داد و علت آن را هم نه اختلاف با عنابی‌پوشان، بلکه انعقاد قرارداد با یک شرکت فیلم‌سازی دانست.

خداداد عزیزی که پس از اتمام اردوی شهر خودرویی‌ها در تهران امروز در جمع شاگردان خود در آکادمی فوتبالش حاضر شده بود، در این‌باره توضیح داد: به دلیل قرارداد با یک شرکت فیلم‌سازی و همچنین تعهدی که به آکادمی خداداد دارم نتوانستم بیشتر از این در خدمت مجموعه شهرخودرو باشم.

عزیزی درباره ادامه کار شهر خودرو در لیگ برتر هم گفت: به خاطر فوتبال شهرم و همچنین کمک به محمدرضا مهاجری وارد شدم و بعد از اردوی آمادگی تهران متوجه شدم که وظیفه‌ام که کمک به مهاجری بوده را به خوبی انجام داده‌ام و مطمئن هستم ایشان می‌تواند در ادامه راه بدون من هم موفق شود لذا جدا شدم تا بتوانم به مسئولیتهای دیگرم برسم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bepxe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توقف نساجی و شهرخودرو در بازی تدارکاتی