تاریخ انتشار: 1400/07/17 11:09
کد خبر: 32318

گرشاسبی: اگر زودتر می‌آمدم اجازه نمی‌دادم بازیکنی جدا شود

مدیرعامل جدید فولاد خوزستان به اتفاقات حول این باشگاه و خصوصا پنجره بسته نقل و انتقالاتی که نگرانی بزرگی برای هواداران آن شکل داده، پاسخ داد.
گرشاسبی: اگر زودتر می‌آمدم اجازه نمی‌دادم بازیکنی جدا شود

حمیدرضا گرشاسبی که سابقه مدیرعاملی پرسپولیس را در کارنامه دارد، در جدیدترین چالش خود در فولاد خوزستان حضور یافته است. تیمی که وجه مشترک آن با پرسپولیس و دوران مدیریتش، محرومیت نقل و انتقالاتی و پنجره بسته آنهاست.

حمیدرضا گرشاسبی درباره آخرین وضعیت این باشگاه اینطور می‌گوید: ما با توجه به برنامه ریزی که داشتیم و بعد از تکمیل شدن کادرفنی بلافاصله اردوهای آماده‌سازی خود را برگزار کردیم. اولین اردو ما در کردان برگزار شد و بعد از آن در تهران طی دو مرحله اردو داشتیم و در دیدار‌های تدارکاتی به مصاف حریفان رفتیم. باشگاه به وظایفی که داشت در خصوص بالا بردن سطح آمادگی تیم عمل کرده و ۳۰ درصد قرارداد امسال بازیکنان را نیز پرداخت شده است و در این زمینه جلوتر از سایر تیم‌ها هستیم.

وی در خصوص انتخاب کادر بومی و عبدالله ویسی روی نیمکت فولاد با خوش‌بینی به آینده، اینطور می‌گوید: من پیش از این دو بار با آقای ویسی کار کرده بودم. زمانی که مدیرکل ورزش خوزستان بودم ایشان را به عنوان سرمربی استقلال خوزستان انتخاب کردم و در نهایت موفق شد قهرمان لیگ برتر شود بعد از اینکه به عنوان مدیرعامل پیکان کار خود را شروع کردم ایشان را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کردم و موفق شدیم پیکان را از منطقه سقوط نجات دهیم و این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. روزهای خوبی را در کنار ویسی داشته‌ام. توفیق شد بار دیگر در کنار ایشان کار کنیم؛ علاوه بر اینکه دستیار گابریل کالدرون در پرسپولیس را نیز به کادرفنی اضافه کردیم تا کمک حال ویسی باشد. از همه مهم‌تر اکثر اعضای کادرفنی اهل خوزستان هستند و این درخواست خود هواداران بود که به آن عمل شد.

گرشاسبی درباره فعالیت فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات و حفظ بازیکنان این تیم با توجه به بسته بودن پنجره این تیم گفت: اگر یک هفته زودتر آمده بودم قطعا آن ۴ بازیکن نیز از تیم جدا نمی‌شدند. وقتی من آمدم قرارداد ۱۷ بازیکن اصلی تیم به پایان رسیده بود و به هر شکلی که بود بعد از مذاکرات با بازیکنان موفق شدیم بسیاری از این بازیکنان را حفظ کنیم و با آنها قرارداد ببندیم. ما روزهای سختی را ‌پشت سر گذاشتیم و بازیکنان به خوبی آگاه هستند با توجه به شرایط تیم باید اندازه دو بازیکن تلاش کنند تا محرومیت برطرف شوند.

مدیرعامل فولاد خوزستان در مورد بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم و حواشی به وجود آمده در این‌باره گفت: متاسفانه این اتفاقی است که رخ داده و با پرداخت به گذشته و اینکه چه کسی مقصر بوده است تنها وقت خود را تلف می‌کنیم. هرچند معتقد هستم این موضوع به خاطر لجبازی رخ داده است. این موضوع دیگر برای ما اهمیتی ندارد چرا که اگر محرومیت نیز برطرف شود دیگر برای ما فایده ندارد و بازیکنی نمانده است که در حد و اندازه نام فولاد باشد و بخواهیم آن را جذب کنیم. ما اکنون در این فکر هستیم که تا نیم فصل محرومیت برطرف شود و در آن زمان بتوانیم تیم را تقویت کنیم و حتی برای حضور هر چه بهتر در آسیا بازیکن خارجی به خدمت بگیریم.

گرشاسبی با اشاره به شرایط سخت آینده این تیم گفت: باید از این شرایط عبور کنیم و پیدا کردن مقصر هیچ فایده ای برای باشگاه فولاد ندارد. اما از هواداران انتظار داریم تا همراه ما باشند و این موضوع را درک کنند و از تیم حمایت کنند و بدانند ما سعی کردیم شاکله اصلی تیم را حفظ کنیم اما بازیکنان شاخص و ملی پوش ما از جمع ما جدا شدند و این موضوع قطعا ما را تضعیف خواهد کرد و ما با این شرایط وارد مسابقات خواهیم شد.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس با اشاره به تکرار این اتفاق در دوران مدیریتش در این تیم گفت: در پرسپولیس نیز در این چنین شرایطی حضور داشتم اما وقتی مشکلات را برطرف کردیم و شرایط خوب شد ما را کنار گذاشتند. بعد در پیکانی که داشت به لیگ یک سقوط می‌کرد آمدیم و شرایط را مهیا کردیم  و همه چیز خوب بود یه یکباره ما را کنار گذاشتند. ان‌شالله ببینیم در فولاد چه می‌شود و بعد از اینکه مشکلات برطرف شد با ما چه کار می‌کنند. ما به مردم بدهکار هستیم و از نظر اخلاقی و وجدان ورزشی موظف هستیم تا کار کنیم و مردم را شاد کنیم ما با این اعتقاد کار می‌کنیم و مسلما خدا ما را کمک خواهد کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rbgbm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 جلسه گرشاسبی با ویسی و اعضای کادرفنی فولاد