تاریخ انتشار: 1400/07/25 16:32
کد خبر: 31844

شاید مجیدی از جذب مهاجم خارجی منصرف شود

احتمال دارد فرهاد مجیدی قید جذب مهاجم خارجی را بزند.
 شاید مجیدی از جذب مهاجم خارجی منصرف شود

 فرهاد مجیدی چندی قبل در یک مصاحبه رسمی اعلام کرد 3 بازیکن خارجی را مد نظر دارد و این نفرات تا قبل از شروع لیگ برتر به ایران سفر خواهند کرد.

این در حالی است که در فاصله سه روز تا شروع مسابقات استقلال در لیگ برتر تنها کوین یامگا مدافع- وینگر فرانسوی به ایران آمده و قراردادش را امضا کرده است. در این خصوص گمانه زنی های زیادی درباره دو بازیکن خارجی دیگر انجام شد اما تا این لحظه مذاکرات به نتیجه نرسیده است.

در این باره گفته می‌شود بازیکنانی که مجیدی زیر نظر داشت یا کیفیت قبلی خود را نداشتند یا اینکه از نظر مالی پیشنهادهای بالایی داده بودند. از طرف دیگر در صورت جذب 3 بازیکن خارجی دو بازیکن باید از لیست تیم کنار گذاشته می‌شدند.

در حال حاضر اصلی ترین نیاز مجیدی به جذب مهاجم خارجی بود اما احتمال دارد این مساله منتفی شود. سرمربی استقلال قصد دارد با توجه به اینکه نقل و انتقالات لیگ برتر تا اواسط آبانماه ادامه دارد، در بازی های اولیه لیگ برتر شرایط مهاجمان خود را ببیند و در صورتی که احساس نیاز به مهاجم خارجی کرد، از باشگاه بخواهد یک بازیکن را جذب کند.

در این شرایط به نظر می‌رسد استقلالی ها فقط با یامگا و یک بازیکن خارجی لیگ را شروع کنند و شاید در ادامه یک یا دو بازیکن خارجی دیگر به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wzj8v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آرارات، زمین تمرین جدید شاگردان مجیدی