تاریخ انتشار: 1400/07/26 12:53
کد خبر: 31805

از استقلال و سرخپوشان تا هواداری که بنفش می‌پوشد

هوادار تیمی است که مسیر پیشرفت را به سرعت طی کرد و از استقلال جنوب لیگ دویی به تیمی تبدیل شد که قصد دارد در لیگ برتر ماندگار شود.
 از استقلال و سرخپوشان تا هواداری که بنفش می‌پوشد

این تیم در ابتدا استقلال جنوب نام داشت که از لیگ ۲ به لیگ یک رسیدند و بعد در دسته اول نامش به سرخپوشان پاکدشت تغییر کرد. بعد از یک فصل در لیگ یک، در نیمه‌های فصل رضا عنایتی به همراه رفقای سرمایه‌گذار به مجموعه اضافه شد و بعد از چند هفته اسم تیم به هوادار تغییر یافت. زمانی که این تیم در لیگ دو بازی می‌کرد پیراهن آبی می‌پوشید .سپس آنها در لیگ یک با پیراهن سرخ مسابقه می‌دادند و پس از تغییر نام به هوادار با ترکیب این دو رنگ پیراهن اول این تیم به بنفش تغییر کرد. در نیم فصلی که عنایتی به تیم آمد هوادار موفق شد قهرمان نیم فصل دوم باشد اما چون در مجموع امتیازات زیادی از دست رفته بود این تیم موفق نشد در آن سال به لیگ برتر بیاید. در فصل بعد اما علیرغم مشکلات مختلفی که این تیم داشت، موفق شد با کسب عنوان نایب قهرمانی پس از فجر به لیگ برتر صعود کند .

هوادار تهران

در فصل جاری پس از کش و قوس‌های فراوانی که در بحث مدیریتی این تیم بود و خیلی افراد پا جلو گذاشتند و خیلی‌ها عقب کشیدند در نهایت مالکیت توسط عنایتی به شرکت هیرکانیا که سهامدار عمده شرکت های وب محسوب می‌شود واگذار شد.

این باشگاه چند هفته اول فصل نقل و انتقالات را از دست داد و بعد از آن با به خدمت گرفتن بازیکنان ترکیب شده از لیگ یک و لیگ برتر کار خود را آغاز کرد و در هشت دیدار دوستانه به میدان رفت که حاصلش یک باخت، دو تساوی و پنج برد بود.

هوادار تهران

در مورد نام این باشگاه ؛ هوادار  اما بحثهای زیادی مطرح شده بخصوص که این تیم خصوصی هواداری ندارد . البته با تغییر مالکیت  ممکن است نام هوادار  تغییر پیدا کند اما فعلا  این تیم با نام هوادار و با رنگ بنفش لیگ را استارت خواهد زد. البته مسئولان این باشگاه اعتقاد دارند هوادار بدون هوادار نیست و اگر ورزشگاه‌ها باز شود و شرایط فراهم باشد این تیم از پیکان و سایپا که سال‌ها در سطح اول فوتبال ایران بوده‌اند بیشتر هوادار خواهند داشت.

هوادار با هدف لیگ برتری ماندن کار خود را شروع خواهد کرد و تمام تلاش کادر فنی، مدیریتی و بازیکنان این تیم باقی ماندن در جمع شانزده تیم لیگ برتر است و در این تیم سعی شده با بازیکنان جوانی که این تیم را در رسیدن به لیگ برتر یاری کردند تمدید شود و ترکیبی از بازیکنان جوان و جویای نام و لیگ برتری و باتجربه در این تیم شکل بگیرد.

هوادار تهران

هواداری ها از سهمیه های زیر بیست و یک سال، زیر بیست و سه سال و زیر بیست و پنج سال‌شان نهایت بهره وری را داشتند و بازیکنانی چون آرش داجلیری،رضا گردان و فرهاد زاوشی را از استقلال،ابوالفضل عکاشه را از ذوب آهن و علی درخشان را نیز از قشقایی به خدمت گرفتند و با امیرحسین پورمحمد،رضا مغانلو،محمد عباسی،محمدرضا خالدآبادی نیز قرارداد خود را تمدید کردند.

علیرضا چراغعلی،مرتضی آقاخان و معین عباسیان خریدهای جدید هوادار از آلومینیوم آمدند و از مس رفسنجان نیز محمد قاضی و محسن طرحانی به جمع بنفش ها پیوستند و دانیال کردستانی از فجر،مهرداد بشاگردی از گل گهر،محمد ستاری از پیکان،نیما انتظاری از نفت مسجد سلیمان،سید محمد حسینی از ماشین سازی،رضا علیاری از سایپا و پیمان میری از مس کرمان دیگر بازیکنان سبد خرید متنوع باشگاه هوادار و محمد چهارمحالی،مسلم حق شناس،صائب محبی،سپهر روزی طلب،مهدی عبدی،حسین صادقی و محمد جواد محمدی نیز تمدیدی های بنفش پوشان پایتخت هستند.

هوادار تهران

هوادار پس از حدود چهل روز تمرینات آماده سازی در کردان و زمین شماره ۲ آزادی، در اولین دیدار خود باید به مصاف استقلال فرهاد مجیدی رود. این تیم در سه دیدار نخست خانگی خود به جهت محرومیت سه جلسه ای از میزبانی به دلیل قطعی برق در آخرین دیدار فصل گذشته شان برابر شهرداری آستارا، برای پذیرایی از پیکان، شهر خودرو و آلومینیوم در هفته های دو، چهار و شش لیگ برتر به ورزشگاه پانزده هزار نفری انقلاب اسلامی کرج می‌رود و پس از گذراندن دوران محرومیت‌ نیز احتمالا دوازده دیدار خانگی بعدی خود را در یکی از سه ورزشگاه شهدای شهر قدس، شهید دستگردی تهران و شهدای اسلامشهر برگزار خواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2axwvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکوردشکنی تازه استقلال در نقل و انتقالات