تاریخ انتشار: 1400/07/26 19:52
کد خبر: 31786

عقیلی: برای بازی با آلومینیوم بازیکن کم داریم

مربی تیم پدیده گفت: لیست بازی فردا فقط اسماً تکمیل شده و در تمام پست‌ها با کمبود بازیکن روبه‌رو هستیم.
عقیلی: برای بازی با آلومینیوم بازیکن کم داریم

هادی عقیلی در نشست خبری پیش از بازی پدیده و آلومینیوم اراک اظهار کرد: ۳ روز است که پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه بسته شده و هیچ کدام از بازیکنان تازه وارد نتوانستند قرارداد خود را ثبت کنند. قرار بود با ۱۶ بازیکن برای بازی با آلومینیوم به اردو برویم که مطلع شدیم ۵ نفر از بازیکنان به دلیل مشکلات مربوط به گواهی ایفمارک، نمی‌توانند در این بازی شرکت کنند. برای اینکه در بازی فردا به حد نصاب برسیم بازیکنان مصدوم خود را هم به لیست اضافه کردیم.

وی افزود: برای اینکه لیست بازی فردا را پر کنیم شاید مجبور شویم ۳ دروازه‌بان در لیست قرار دهیم. لیست بازی فردا فقط اسماً تکمیل شده، اما در تمام پست‌ها با کمبود بازیکن روبه‌رو هستیم. تا جایی که قانون اجازه دهد با تمام وجود در زمین حاضر خواهیم شد و یقین دارم که هیچ تیمی از پیش برنده نیست.

مربی تیم پدیده در خصوص مشکلات مدیریتی در باشگاه پدیده عنوان کرد: در حالی که تیم در حال انتقال مالکیت بود وارد باشگاه شدم و شب گذشته قراردادم را ثبت کردم. به قراردادی که می‌بندم متعهد هستم. وظیفه دارم مطابق تعهدم تا آخرین لحظه بجنگم. به بازیکنان نیز گفته‌ام تا جایی که بتوانیم مبارزه خواهیم کرد، اما مشکلات و مسائل مالی و اداری از حیطه من خارج است و از آن اطلاعی ندارم.

عقیلی خاطرنشان کرد: به دلیل بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات، لیست باشگاه تغییرات داشته تا بتوانیم به حد نصاب برسیم. با این وجود در حال حاضر هم به مشکل خورده‌ایم، اما این مشکلات در حیطه وظایف سرمربی و مربی تیم نیست. وظیفه‌ام حضور در تمرینات با تمام توان است. کارهای اداری باشگاه به عهده من نیست.

وی اضافه کرد: تا کنون باشگاه در فصل جدید پولی پرداخت نکرده، اما مقداری از بدهی‌های فصل گذشته به بازیکنان پرداخت شده است.

مربی پدیده در خصوص آینده خود در این باشگاه تصریح کرد: اگر پدیده تیم کاملی بود می‌توانست در لیگ برتر آبروداری کند. وقتی شرایطی فراهم نیست نمی‌توانید قول خاصی دهید.

عقیلی در خصوص شرایط حسین مهربان، امیر حسین کریمی و صادق صادقی گفت: تا جایی که اطلاع دارم قرار است حسین مهربان سرباز شود و نامه اعزام او ثبت شده است. امیرحسین کریمی نیز در تمرینات حضور داشته است و مشکلی برای بازی فردا ندارد، اما صادق صادقی در لیست بازی با آلومینیوم حضور ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nrlqk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مربی جدید شهر خودرو وارد ایران شد

 هادی عقیلی در حوالی تیم اصفهان
جنتلمن در قامت سر مربی