تاریخ انتشار: 1400/07/26 20:46
کد خبر: 31784

نویدکیا: مس رقیب سرسختی برای ما است/ اطلاعات زیادی درباره رقیبان نداریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: فردا رقیب سرسختی داریم که در فصل گذشته خیلی ما را اذیت کرد و باید خیلی مراقب بازی مس باشیم.
 نویدکیا: مس رقیب سرسختی برای ما است/ اطلاعات زیادی درباره رقیبان نداریم

محرم نویدکیا دوشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر مس رفسنجان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: فردا تازه شروع لیگ است و اطلاعات زیادی از رقبای خود نداریم. تلاش کردیم بازیکنان را از نظر بدنی و تاکتیکی آماده کنیم. بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شده‌اند که تلاش کردیم آنها را از نظر تاکتیکی به سایرین نزدیک کنیم.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا جایی که می‌شود هماهنگ‌تر شویم و بازی‌ها را خوب آغاز کنیم. فردا رقیب سرسختی داریم که در فصل گذشته خیلی ما را اذیت کرد مخصوصاً در جام حذفی که بازی در اصفهان 120 دقیقه طول کشید. باید خیلی مراقب مس باشیم چون می‌دانیم بازیکنان خوبی به این تیم اضافه شده‌اند و تیم بهتری نسبت به فصل گذشته هستند که این موضوع کار ما را سخت می‌کند. امیدوارم دیدار فردا بازی خوبی شود و هواداران از تماشای آن لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره از دست دادن تک امتیازهای حساس در فصل گذشته که در نهایت قهرمانی را از سپاهان گرفت، گفت: این یک واقعیت است و نمی‌توان از آن فرار کرد. در فصل گذشته به هر 2 تیمی که به لیگ دسته اول سقوط کردند 2 امتیاز حساس دادیم و همین 4 امتیازی که به ماشین‌سازی و سایپا دادیم می‌توانست ما را قهرمان کند. البته طبق واقعیت‌های فوتبال ممکن است یک تیم روز خوبی داشته باشد اما نتیجه نگیرد یا روز بدی داشته باشد ولی پیروز شود. باید اما و اگرها را از تیم دور کنیم تا بتوانیم با ارائه فوتبال منطقی امتیازهای خوبی جمع کنیم.

نویدکیا گفت: تا زمانی که لیگ آغاز نشود و هفته به هفته جلو نرویم نمی‌توان در این خصوص زیاد صحبت کرد. لازم است تیم شاکله خود را پیدا کند. حسن بزرگ تیم ما این بود که به جز لژیونرهایی که به اروپا رفتند سایر بازیکنان اصلی در تیم ماندند. امیدوارم نتایج خوبی کسب کرده و هواداران را خوشحال کنیم اما تا زمانی که چند هفته از لیگ نگذرد و شرایط تیم را نسنجیم نمی‌توانیم زیاد در این خصوص صحبت کنیم.

وی بیان کرد: از هواداران سپاهان درخواست می‌کنم در این شرایط شیوع کرونا مراقب خود باشند و تا جایی که می‌شود محبت‌های خود را به تیم طوری ابراز کنند که تیم در مسیر هتل تا استادیوم دچار مشکل نشود و به موقع به ورزشگاه برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwlr8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محرم تنها به پیروزی می‌اندیشید/ ربیعی دنبال کسب حداقل امتیاز / رونمایی از کهکشانی‌ها در نصف جهان
سپاهان اصفهان- مس رفسنجان؛