تاریخ انتشار: 1400/07/27 23:40
استقلال تهران-هوادار تهران؛
کد خبر: 31712

جدال فرهاد و رضا در گام نخست/ روز سخت آبی‌پوشان در برابر تازه وارد لیگ برتر

استقلال تهران و هوادار در هفته اول لیگ برتر به مصاف هم می روند .
جدال فرهاد و رضا در گام نخست/ روز سخت آبی‌پوشان در برابر تازه وارد لیگ برتر

سرانجام قطار فوتبال ایران به ایستگاه بیست و یکم رسید. اما از هفته اول لیگ برتر از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه، شاگردان فرهاد مجیدی در استقلال به مصاف هوادار تهران خواهند رفت.

استقلال سرانجام پس از رفت و آمدهای مکرر مجیدی، برای اولین بار با شماره هفت سابق خود فصل را آغاز می‌کند.

اما تیمی که با تفکرات مجیدی بسته شده در برابر تیم تازه لیگ‌برتری هوادار روبرو خواهد شد، استقلالی‌ها تا به الان، 5 بار در هفته اول با تیم‌های تازه لیگ برتری روبرو شده‌اند که در هر 5 بازی پیروز شده و امیدوار هستند در بازی مقابل هوادار هم این اتفاق را تکرار کنند.

پس از کنار رفتن احمد مددی از مدیریت باشگاه استقلال، مصطفی آجرلو ریاست این باشگاه را عهده دار شد تا وضعیت نامناسب این تیم در آستانه آغاز رقابت‌های لیگ برتر دستخوش تغییراتی شود.

استقلالی‌ها که به تازگی قرارداد سرمربی خود را به مدت سه فصل تمدید کرده‌اند، حالا با آرامش حاکم در تیم و هم‌سو شدن کادر مدیریتی تیم و کادرفنی و بازیکنان، به موفقیت در لیگ بیستم و یکم بیش از قبل امیدوار خواهند بود.

اما یکی از نکات جالب توجه در لیگ بیست و یکم، حضور پرتعداد مربیانِ استقلالی‌ است، جایی که ممکن است هر هفته شاهد دوئل استقلالی‌های سابق باشیم، هفته اول لیگ هم با جدال فرهاد مجیدی و رضا عنایتی آغاز می‌شود، که قطعا همین موضوع می‌تواند به جذابیت‌های این بازی اضافه کند.

در یک طرف این بازی تیم هوادار بنفش پوش قرار دارد. تیمی که با هدایت رضا عنایتی خیلی زود به لیگ برتر صعود کرد و حالا این مربی فرصت دارد تا از دانش خود در لیگ برتر استفاده کند و خود را به عنوان مربی بزرگی نشان دهد. هوادار در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشت و همین موضوع نیز باعث می‌شود آبی‌ها روز سختی را بگذرانند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwl58

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 از استقلال و سرخپوشان تا هواداری که بنفش می‌پوشد