تاریخ انتشار: 1400/07/29 21:12
کد خبر: 31631

بی سر و صداترین خرید استقلال؛ تهدیدی برای قاسمی‌نژاد

امیرحسین حسین‌زاده، سورپرایز فرهاد مجیدی مقابل الهلال بود. بازیکنی که فعلا در لیگ برتر هم توانسته قاسمی‌نژاد را نیمکت نشین کند.
 بی سر و صداترین خرید استقلال؛ تهدیدی برای قاسمی‌نژاد

 امیرحسین حسین‌زاده، یکی از بی سر و صداترین خریدهای استقلال در لیگ بیست و یکم بود. بر خلاف امین قاسمی‌نژاد، که پس از دوئل طولانی استقلال و پرسپولیس آبی‌پوش شد و فرزاد مجیدی، خرید او را در حد پیروزی در یک دربی می‌دانست. با شروع فصل اما، حسین‌زاده جای قاسمی‌نژاد را در ترکیب استقلال گرفته است. اتفاقی که مقابل الهلال، غافلگیرکننده بود اما موفقیت آن، باعث شد مجیدی در لیگ برتر هم آن را تکرار کند.

حسین‌زاده هفته اول لیگ مقابل هوادار، پشت سر تک مهاجم استقلال بازی کرد و عملکرد موفقی داشت. بر اساس آمار «متریکا»، حسین‌زاده در این بازی با 4 شوت پس از جعفر سلمانی، بیشترین ضربه را به سمت دروازه حریف زد. 3 پاس کلیدی، برای هم‌تیمی‌هایش فرستاد که در این زمینه بهترین بازیکن تیمش بود. سه دریبل موفق زد و فشار زیادی روی دروازه حریف آورد. نقطه ضعف او شاید، دقت پاس‌ها و ضربات آخرش باشد. از شو‌ت‌های او، فقط یکی داخل چارچوب بود و 76.7 درصد پاس‌هایش به مقصد رسید.

حضور ثابت حسین‌زاده مقابل هوادار، پس از نمایش خوب او در بازی با الهلال رقم خورد. حسین‌زاده با وجود شکست تلخ استقلال، دومین نمره را بین هم‌تیمی‌هایش گرفت و بهترین عملکرد را در فاز هجومی داشت. او سه بار دروازه الهلال را هدف گرفت که دو ضربه‌اش داخل چارچوب بود. با 7 عملکرد دفاعی در نیمه زمین جلوی حملات را می‌گرفت و توانست دو موقعیت هم برای هم‌تیمی‌هایش بسازد.

پس از دو نمایش خوب، حالا نیمکت نشین کردن او برای مجیدی کار سختی خواهد بود. بازیکنی 19 ساله که استقلالی‌ها امیدوارند بتواند ستاره بعدی تیم‌شان باشد. بازی‌های درخشان او، تهدیدی هم برای قاسمی‌نژاد محسوب می‌شود. خرید گرانقیمتی که فعلا، پشت سر بازیکن حسین‌زاده باقی مانده و نتوانسته به ترکیب اصلی استقلال برسد. فرهاد مجیدی با بازی دادن همزمان به حسین‌زاده و سبحان خاقانی، نشان داده قصد دارد استقلالی تازه و آینده‌دار با ستاره‌های جدید تیمش بسازد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d97kp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسین‌زاده: هنوز به هماهنگی کاملی نرسیده‌ایم/ تنها هدف استقلال کسب عنوان قهرمانی است