تاریخ انتشار: 1400/07/30 19:31
بدون استرس در این بازی کار کردیم؛
کد خبر: 31579

عکاشه: استقلال شانس آورد آن توپ گل نشد

مهاجم هوادار درباره گل نشدن جدی‌ترین فرصت تیمش برابر استقلال صحبت کرد.
عکاشه: استقلال شانس آورد آن توپ گل نشد

ابوالفضل عکاشه درباره دیدار با استقلال اظهار کرد: تیم ما برنامه خوبی برای این بازی داشت و آقای عنایتی با توجه به حضورشان در استقلال و شناخت بالا نسبت به این تیم، تمام نکات لازم را به بچه‌ها گفته بودند و بازیکنان بدون استرس کار کردند، اما روی یک غفلت گل خوردیم.

او ادامه داد: به نظرم کسی فکر نمی‌کرد هوادار در اولین بازی لیگ برتر این نمایش را در ورزشگاه آزادی مقابل تیم پرمهره استقلال داشته باشد، اما با نکاتی که کادر فنی تیم گفته بودند و تلاشی که بچه‌ها انجام دادند، یک بازی خوب ارائه کردیم و اجازه ندادیم استقلال آنطور که می‌خواهد کار کند.

مهاجم جوان هوادار درباره دو موقعیتی که مقابل استقلال ایجاد کرد و فرصت خوبی که در لحظات پایانی برای گلزنی به وجود آورد، گفت: انگیزه خیلی زیادی برای این بازی داشتم و پس از اینکه به زمین رفتم، تمام توانم را گذاشتم به تیمم کمک کنم. گل زدن را دوست دارم و تلاش کردم این کار را انجام بدهم، اما هدف اصلی‌ام در همه بازی‌ها نتیجه گرفتن تیم است.

عکاشه یادآور شد: آن توپی که دقیقه ۹۳ برای من فرستاده شد، سرعت خیلی زیادی داشت ولی سعی کردم آن را کنترل کنم و خودم را در موقعیت گلزنی بگذارم، اما سرعت زیاد توپ و تنگ شدن زاویه اجازه نداد گل بزنم و واقعا استقلال خوش‌شانس بود که در آن لحظه گل مساوی را دریافت نکرد و ما هم بدشانسی آوریم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d97qq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کامبک خطیبی و یارانش در شیراز/مهابادی مغلوب دیدار بزرگ هفته
فجرسپاسی ۱-۲ آلومینیوم اراک؛