تاریخ انتشار: 1400/08/01 20:19
مس رفسنجان- شهرخودرو؛
کد خبر: 31509

حواشی شهرخودرو نقطه امید شاگردان ربیعی/ جدال مهاجری در داخل و خارج از مستطیل سبز

مس رفسنجان و شهرخودرو در هفته دوم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند.
حواشی شهرخودرو نقطه امید شاگردان ربیعی/ جدال مهاجری در داخل و خارج از مستطیل سبز

دیدار تیم‌های مس‌رفسنجان وشهرخودرو خراسان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور فردا یکشنبه در رفسنجان در حالی برگزار می‌شود که شهرخودروی‌ها با حواشی بسیاری در این روزها روبرو هستند.

مس رفسنجان که در هفته اول در مصاف با سپاهان با شکست 2بر0 ناکام در امتیازی گیری بود ، تمام سعی خود را خواهد داشت که در هفته دوم و در برابر تیم بحران زده شهرخودرو به سه امتیاز کامل دست یابد تانفس راحتی کشیده و تعادل در امتیازگیری را حفظ نماید.

 ربیعی خوب می‌داند این بازی برای او از چه اهمیتی برخوردار می‌باشد چرا که از همین هفته‌های ابتدایی اصلا دوست ندارد در انتهای جدول جا خوش کند و با توجه به پتانسیلی که این تیم دارد و از سوی دیگر در طی چند روز گذشته نسبت به جذب گادوین منشا نیز اقدام نموده است، تنها به پیروزی در این میدان فکر میکند و این کار را برای شهرخودرو سخت کرده است.

اما در آن سوی میدان مهاجری و شاگردانش قرار دارند، تیمی که برای رفتن به رفسنجان با حواشی بسیار روبرو بود و معلوم نیست تکلیف آن در نهایت چه خواهد شد چرا که هنوز آرامش نسبی نیز به سراغ این تیم نیامده و با این وضعیت ادامه کار برای آنها بسیار سخت خواهد بود.

 با توجه به شرایط موجود طبیعی است که محمدرضا مهاجری در این بازی فقط به فکر نباختن است و بعید است نگاهی به پیروزی داشته باشد و ممکن است در ترکیب خود بیشتر در اندیشه استحکام خط دفاعی باشد تا این که بخواهد اندیشه‌های هجومی خود را پیاده کند و این کار را برای مس‌رفسنجان که سعی دارد سه امتیاز بازی را کسب کند سخت میکند چرا که شهرخودرو قطعا برنامه‌ای برای یورش به دروازه مس رفسنجان نداشته و با لایه های دفاعی وارد میدان خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkabn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال به مس پیوست