تاریخ انتشار: 1400/08/02 11:29
کد خبر: 31475

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل نفت مسجدسلیمان

سپاهان در دومین گام از فصل جدید به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود.
ترکیب احتمالی سپاهان مقابل نفت مسجدسلیمان

تیم فوتبال سپاهان در هفته دوم از فصل بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز باید به مصاف نفت مسجدسلیمان برود.

طلایی پوشان در هفته نخست و در دیدار با مس‌ رفسنجان توانستند برتری دو بر صفر رقم بزنند و حالا به دنبال دومین سه امتیاز در دومین دیدار هستند.

در دروازه سپاهان و در غیاب نیما میرزازاد که محروم است، کریستوفر کنت به طور قطع گلر طلایی پوشان خواهد بود. کنت در دیدار هفته نخست چند واکنش خوب نشان داد و توانست کلین شیت کند.

در خط دفاع هم به نظر می‌رسد محرم نویدکیا از زوج نژاد مهدی - گولسیانی رضایت دارد و از این دو نفر در ترکیب اصلی استفاده می‌کند و عزت‌اله پورقاز از روی نیمکت کار را دنبال خواهد کرد.

در سمت راست دانیال اسماعیلی‌فر و در سمت چپ امید نورافکن که هفته قبل عملکرد درخشانی داشتند بازهم در ترکیب اصلی حضور دارند.

هافبک دفاعی سپاهان مثل دیدار قبل مسعود ریگی است و در غیاب یاسین سلمانی که در اردوی تیم امید است تنها بازیکن تخصصی این پست است که نویدکیا امروز در اختیار دارد. جلوتر از او سروش رفیعی و جلال علیمحمدی که کاپیتان فصل جدید سپاهان است بازی می‌کنند.

وینگر راست سپاهان مثل همیشه محمدرضا حسینی خواهد بود و سجاد شهباززاده که امسال به پست وینگر منتقل شده سمت چپ بازی می‌کند. مهاجم نوک طلایی پوشان هم شهریار مغانلو است.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل نفت مسجدسلیمان:

کریستوفر کنت، گئورگی‌ گولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، مسعود ریگی، جلال علیمحمدی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده، شهریار مغانلو

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48q5nm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نفت مسجد سلیمان، سرسخت ترین حریف سپاهان در لیگ بیستم