تاریخ انتشار: 1400/08/02 19:48
کد خبر: 31452

کلانتری: آماده بازی مقابل گل‌گهر هستیم/ به هیچ تیمی باج نخواهیم داد

سرمربی تیم فجر سپاسی با بیان اینکه فردا بازی سختی برای هر دو تیم است، گفت: تیم فجر سپاسی تیم تراکتور نیست.
کلانتری: آماده بازی مقابل گل‌گهر هستیم/ به هیچ تیمی باج نخواهیم داد

علی کلانتری عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی با ابراز امیدواری از اینکه امسال سال خوبی برای ورزش شیراز باشد، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم نماینده خوبی برای استان فارس باشیم.

وی با بیان اینکه بازی دوم فجر است که بعد از چند سال که این تیم در لیگ برتر آمده می‌خواهد شرکت کند، گفت: بازی اول با وجود اینکه بازی را واگذار کردیم و یک گل آفساید هم خوردیم، برای ما خیلی امیدوارکننده بود چون 60 _ 70 درصد از بازیکنانی که بازی اول با نساجی بازی کردند کسانی بودند که در لیگ برتر بازی نکرده بودند، ما بازیکنانی که تجربه لیگ برتر داشتند، کم داشتیم و از این نظر در نیمه اول تحت تاثیر قرار گرفتیم ولی در نیمه دوم خوب شد که این نشان‌دهنده این بود که بچه‌ها توانستند خیلی سریع خود را جمع کنند.

وی با اشاره به بازی فردا افزود: آقای قلعه‌نویی همیشه تیم‌های خوب و باکلاس را هدایت کردند و فردا بازی سختی برای هر دو طرف است؛ درست است که گل‌گهر از تراکتور برده اما تیم فجر سپاسی تیم تراکتور آن روز نیست.

کلانتری با بیان اینکه تیم ما یک تیم سختکوش است و می‌خواهد بهترین باشد، افزود: ما شرایطی داریم که روز به روز بهتر می‌شویم و  صددرصد بازی سختی را برای دو تیم پیش‌بینی می‌کنیم اما نتیجه لازم را از این بازی می‌گیریم.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی در پاسخ به سوالات خبرنگاران عنوان کرد: اینکه بعد از چند سال لیگ برتری شدیم نتیجه زحمات همه بوده است، تیم فجر شهید سپاسی یک عقبه‌ای دارد اینکه همیشه یک تیم سختکوش بوده و از داخل آن پدیده‌ها و نخبه‌های خیلی خوب بیرون آمده و به فوتبال کشور معرفی شدند و تیمی بوده که هیچ وقت راحت به هیچ تیمی باج نداده است و امسال هم همین اتفاق خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه تیم را خوب می‌شناسیم، تیمی که اکنون جمع کردیم از بازیکنان خوب و با اخلاق و فنی کشور هستند، بیان کرد: اینکه برخی از بازیکنان می‌خواستند خدمت سربازی را انجام دهند و به تیم ما اضافه شدند و این شکلی نبوده است که در بازار نقل و انتقالات مانند تیم‌های متمول رفتار کنیم و قدر این بازیکنانی که داریم را می‌دانیم.

وی با بیان اینکه مجموعه کنونی مجموعه یکدل و همدل و فنی هستیم و سعی ‌می‌کنیم اگر مشکلی هم در ارتباط با مسائل فنی داریم کنار هم برطرف کنیم، گفت: درباره وضعیت زمین حافظیه باید گفت که یک روز بعد از صعود به لیگ برتر پیگیر زمین شدیم اما اینکه چرا امروز شرایط اینگونه دارد و فدراسیون این زمین را تایید کرده حتما روی حساب و کتاب تایید کرده است و نمی‌توانم بگویم چرا شده و چرا نشده است‌.

کلانتری گفت: ما هم می‌خواهیم در یک زمین صاف کار کنیم مانند تیم‌های دیگر اما با هر شرایطی باشد صبر می‌کنیم اگر شرایط الان را می‌بینیم زحمت دو ماهه است اگر آن زحمت نبود کیفیتی که اکنون زمین دارد هیچ وقت وجود نداشت و صبر می‌کنیم تا زمین پارس که گفتند تا آخر آبان آماده می‌شود؛ مهیای بازی شود و ما ادامه بازی را آنجا انجام دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39k6vx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلانتری: از آمدن عالیشاه استقبال می‌کنیم