تاریخ انتشار: 1400/08/03 19:28
کد خبر: 31397

استقلال با پیروزی به رختکن رفت/ ذوب آهن بدشانس بود

نیمه اول دیدار تیم های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان با نتیجه 1بر0 به سود شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید.
استقلال با پیروزی به رختکن رفت/ ذوب آهن بدشانس بود

دیدار دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و استقلال در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 18 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد که نیمه نخست آن با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید. کوین یامگا در دقیقه 27 برای استقلال گلزنی کرد.

ترکیب ذوب‌آهن: حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، پویا پورعلی، مسعود ابراهیم‌زاده، رضا خالقی‌فر، آرمان قاسمی، سجاد جعفری (20 - سینا اسدبیگی)، عارف رستمی، امیر شبانی و محمد خدابنده‌لو.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی (10 - رشید مظاهری)، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، وریا غفوری، محمد دانشگر، امیرارسلان مطهری، امیرحسین حسین‌زاده و کوین یامگا.

داور: حسن اکرمی

دقیقه 1: ذوب‌آهنی‌ها از سمت راست حمله‌ای تند و تیز را ترتیب دادند و ارسال روی دروازه با ضربه سر رضا خالقی‌فر همراه بود که سیدحسین حسینی موفق شد با مهار توپ دروازه خود را بسته نگه دارد.

دقیقه 21: بار دیگر رضا خالقی‌فر تلاش کرد تا دروازه استقلال را باز کند که این بار هم شوت او راهی به دروازه نداشت و رشید مظاهری موفق به مهار توپ شد.

دقیقه 24: بازیکنان استقلال در محوطه جریمه ذوب‌آهن موقعیت گلزنی داشتند که پس از چند رفت و برگشت، در نهایت مدافعان حریف تن به کرنر دادند.

دقیقه 27: کوین یامگا پس از دریافت توپ سرگردان در محوطه جریمه ذوب‌آهن و چرخش پشت مدافعان این تیم، توپ را وارد دروازه این تیم کرد.

دقیقه 35: ارسال مسعود ابراهیم‌زاده روی دروازه استقلال رضا خالقی‌فر را در محوطه جریمه استقلال صاحب توپ کرد که توپ این بازیکن پس از چرخش و نواختن ضربه به مدافعان حریف از محوطه جریمه دور شد.

دقیقه 40: عارف رستمی از پشت محوطه جریمه استقلال سعی داشت با یک ضربه فنی دروازه استقلال را باز کند که ضربه او با فاصله کمی از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه 2+45: امیرحسین حسین‌زاده از پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 3+45: پاسکاری ذوب‌آهنی‌ها در محوطه جریمه استقلال و ضربه نهایی به سمت دروازه این تیم در آغوش رشید مظاهری قرار گرفت.

دقیقه 5+45: ارسال مسعود ابراهیم‌زاده روی دروازه استقلال با ضربه سر امیرحسین صدقی همراه شد که توپ او از کنار دروازه به اوت رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36bwxj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاق ناگوار برای دروازه بان استقلال/ رشید مظاهری زود فیکس شد!