تاریخ انتشار: 1400/08/03 19:33
کد خبر: 31396

تراکتور بابرتری یک‌نیمه‌ای مقابل صنعت نفت به رختکن رفت

نیمه نخست دیدار تیم‌های تراکتور و صنعت نفت آبادان با برتری یک بر صفر تراکتور به پایان رسید.
تراکتور بابرتری یک‌نیمه‌ای مقابل صنعت نفت به رختکن رفت

تیم‌های تراکتور و صنعت نفت آبادان در چارچوب دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 18 امروز در ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی تبریز به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با برتری یک بر صفر تیم میزبان به پایان رسید.

دو تیم در حالی در این بازی به مصاف هم رفتند که در دیدار هفته نخست خود شکست خورده بودند. در این میان بازیکنان تراکتور که شکست سنگینی در بازی گذشته متحمل شده بودند، با انگیزه‌ای مضاعف به میدان رفتند تا شکست 4 بر یک مقابل گل‌گهر را جبران کنند.

بر همین اساس شاگردان فیروز کریمی از دقایق ابتدایی این دیدار بازی هجومی را در دستور کار قرار دادند اما نخستین موقعیت گلزنی این بازی که با پاس سامان نریمان جهان در اختیار پیمان بابایی قرار گرفته بود، به بیرون رفت. در ادامه اما توپ ربایی پیمان بابایی در دقیقه 9، تراکتور را به گل اول بازی رساند.

پس از گل نخست بازی، دو تیم تلاش زیادی برای به ثمر رساندن گل‌های بیشتر داشتند اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا دیدار دو تیم با برتری یک بر صفر تراکتور پیگیری شود. در ادامه تراکتوری‌ها توانستند جریان بازی را کنترل کرده و با برتری یک‌نیمه‌ای راهی رختکن شوند.

  فیروز کریمی در حالی 11 بازیکن اصلی خود را برای دیدار با صنعت نفت آبادان معرفی کرد که مشکل نقل و انتقالاتی تراکتور رفع شده و بازیکنان جدید این تیم توانستند مقابل مهمان خود به میدان بروند.

باشگاه تراکتور در اقدامی فرهنگی، بنرهای مربوط به عبدالله مهدی پور (لیدر با سابقه تراکتور)، رحیم عمرانی خواه، فرزاد ولی نژاد و شهید علی بیرامی از هواداران این تیم را روی سکوهای ورزشگاه سردار سلیمانی تبریز نصب کرده و پیش از آغاز مراسم نیز یادبودی برای آن‌ها برگزار کرد تا بازیکنان این تیم با ادای احترام به آن‌ها وارد زمین شوند.

دیدار دو تیم تراکتور و صنعت نفت آبادان توسط واحد سیار جدید صداوسیمای سهند پوشش داده شد تا برای اولین بار بازی تراکتور با کیفیت HD پخش شود.

در دقیقه 30 بازی، نیمکت‌نشینان و بازیکنان صنعت نفت آبادان اعتقاد داشتند که توپ در محوطه جریمه تراکتور به دست مدافع این تیم برخورد کرده و باید یک ضربه پنالتی به نفع شاگردان منصوریان اعلام شود.

در دقیقه 43 بازی، صدای هواداران تراکتور از بلندگوهای ورزشگاه پخش شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45rjxd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام ترکیب دو تیم تراکتور و صنعت نفت

آقا فیروز در اندیشه اولین پیروزی در خانه
تقابل سرخ‌های‌تبریز با طلایی‌پوشان آبادان