تاریخ انتشار: 1400/08/03 21:24
کد خبر: 31383

تارتار: تفاوت ما و استقلال فقط یک بازیکن بود/ ۱۵ دقیقه آخر را ۱۰ نفره بازی کردیم!

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن به این نکته اذعان کرد که بازیکنان تیمش در مصاف با استقلال در زدن ضربات نهایی بی‌دقت بوده‌اند.
تارتار: تفاوت ما و استقلال فقط یک بازیکن بود/ ۱۵ دقیقه آخر را ۱۰ نفره بازی کردیم!

مهدی تارتار در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم. در ابتدای بازی هم یک موقعیت خوب به دست آوردیم، اما در نیمه اول با برخوردی که بین دو بازیکن صورت گرفت، واقعاً تیم ما را ضرر کرد. در شروع بازی مجبور شدیم تعویض اجباری کنیم و در ادامه گل بدی خوردیم.

وی در ادامه افزود: در ادامه بازیکن خارجی حریف که بسیار در نتیجه بازی تأثیرگذار بود، توانست یک گل با کلاس بالا به ما بزند. در ادامه موقعیت‌هایی داشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم، اما در زدن ضربات نهایی کم‌دقت بودیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: در نیمه دوم کار را خوب شروع کردیم و به استقلال فشار آوردیم، اما متأسفانه در اواخر نیمه دوم و فکر می‌کنم دقیقه 75 بازی بود که دو تعویض آخر را هم انجام داده بودیم، دفاع راست ما مصدوم شد و در اصل 10 نفره بازی را ادامه دادیم، چون تعویضی نداشتیم و بازیکن ما هم لنگ لنگان بازی می‌کرد و از همانجا استقلال به چند موقعیت رسید. ما هم موقعیت‌هایی داشتیم که نتوانستیم به گل برسیم و به نظرم تفاوت دو تیم، بازیکن خارجی بود که به استقلال اضافه شده و همین بازیکن توانست نتیجه را به سود استقلالی‌ها رقم بزند.

تارتار راجع به اینکه مدافعان تیمش سختگیری لازم را نداشتند و البته مهاجمان تیمش هم زهردار نبودند و چگونه این مشکل را حل خواهد کرد، اظهار داشت: در کشور ما تمام مهاجمان خوب خارج از کشور بازی می‌کنند و در لیگ‌مان مهاجمانی مانده‌اند که سن و سال بالایی دارند. وقتی مهاجمان با سن بالا هنوز در لیگ بازی می‌کنند، این نشان‌دهنده فقر مهاجم است. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم، بیشتر کردن تمرینات اختصاصی در خط حمله و خط دفاع است تا بتوانیم در ادامه از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم.

وی درباره اعتراض خودش و برخی از بازیکنان ذوب‌آهن به قضاوت داور مسابقه، گفت: مسائل داوری را به باشگاه سپردم و خودمان باید تمرکزمان روی مسائل فنی باشد. این فصل کار سختی داریم و باید روی مسائل فنی تمرکز کنیم. ان‌شاءالله اگر داور اشتباه تأثیرگذاری در بازی داشته باشد و کارشناسی آن صورت بگیرد، باشگاه اقدام لازم را انجام خواهد داد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در واکنش به این مسئله که به نظر می‌رسید فاصله زیادی بین بازیکنان اصلی و ذخیره تیمش وجود داشت، تصریح کرد: نظر شما قابل احترام است، اما اختلاف زیادی بین بازیکنان ما نیست. با این حال وقتی بازیکنی دچار مصدومیت می‌شود و جراحت پیدا می‌کند، به تیم شوک وارد می‌شود. بازیکنان ما 10 تا 15 دقیقه بعد از تعویض اجباری، هماهنگی لازم را نداشتند و این طبیعی است. با این حال در نیمه دوم بازی را خوب شروع کردیم، اما از نظر اتفاقات فوتبالی روز ما نبود و همه جوره متضرر شدیم و این هم طبیعت فوتبال است. ضمن احترام به تیم خوب استقلال، اگر روز ما بود، می‌توانستیم دست پر از زمین خارج شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kog8v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رودنیل: مدافع استقلال مرتکب خطای پنالتی نشد/ داور قضاوت خوبی انجام داد