تاریخ انتشار: 1400/08/05 00:20
کد خبر: 31317

اختصاصی/ هشدارهای نویدکیا را جدی بگیرید/ طوفان زردی که زود سیر می شود

در دومین هفته از بیست و یکمین دوره ی لیگ خلیج فارس طلاییی پوشان اصفهان به مصاف نفت مسجد سلیمان رفتند.
اختصاصی/ هشدارهای نویدکیا را جدی بگیرید/ طوفان زردی که زود سیر می شود

این رقابت با نتیجه سه بر صفر به نفع شاگردان نوید کیا به پایان رسید. اما نکته عجیب و قابل بحث درمورد این بازی نشست خبری پس از مسابقه بود که او مدعی شد؛ شاگردانشان یک بازی جهان سومی را به نمایش گذاشتند، چرا که پس از به ثمر رساندن سه گل در نیمه ی اول ،دست از بازی هجومی کشیدند و در نیمه دوم یک بازی متعادل را به نمایش گذاشتند.

این برد طلایی پوشان درشرایطی رقم خورد که نفتی های مسجد سلیمان بایک تیم کاملا جوان و البته دیر بسته شده به میزبانی از اصفهانی ها پرداختند.

شاکردان فراز کمالوند یک بازی دفاعی و چشم دوخته به ضد حملات را ازخود به نمایش گذاشتند که این نوع بازی مقابل تیم پرمهره ای چون سپاهان معقولانه بنظر نمی رسید.

فضای باز بین خط هافبک و دفاع نفت مسجد سلیمان باعث شده بود بازیکنان سرعتی سپاهان همچون حسینی و اسماعیلی فر بارها دروازه ی پورمحمدی را دچار تنش کنند و همین امر باعث شد اقای گل فصل گذشته در همین ابتدای کار دبل کند.

سوای بازی راحت و بی دردسر سپاهانی ها دیدگاه محرم نوید کیا جای بحث زیاد دارد که باد کارشناسی اساسی شود.

بنظر میرسد سرمربی طلایی پوشان ازهمین ابتدای فصل در نظر دارد با ارائه ی یک بازی هجومی و پرگل تفاضل گل خود با رقبای مدعی قهرمانی را افزایش دهد تا در آخر فصل دچار اما و اگر ها نشود. کاری فصل گذشته بدترین ضربه را به تیم نویدکیا زد.

ازطرفی دیگر، محرم نویدکیا با تفکر فوتبال اروپایی پا به عرصه ی مربیگری گذاشته و با انتخاب دستیاری همچون مرزبان در نظر دارد، سپاهان یک بازی اروپایی را ارائه دهد.

یکی دیگر از دلایلی که اعتراض نوید کیا به نوع بازی نیمه دوم را به همراه داشت برآورده کردن انتظارات هواداران است، چرا که هواداران طلایی عادت ندارند یک بازی کم موقعیت و کسل کننده را از تیمشان ببینند.

باهمه این تفاسیر باید دید، محرم نوید کیا در همین ابتدای کار می تواند تفکر حمله 90 دقیقه ای را برای شاگردانش جا بیندازد یا  اینکه زردپوشان با همین روش جلو می روند؟

به قلم شادی بخشی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdxq8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی سپاهان مقابل نفت مسجدسلیمان