تاریخ انتشار: 1400/08/05 20:31
نکونام کجایی که یادت بخیر
کد خبر: 31267

مردان خطیبی جشواره گل به راه انداختند/فولاد خوزستان هیچ شباهتی به فصل بیستم خود ندارد

مصاف دو تیم آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان با برتری ۳ بر صفر شاگردان رسول خطیبی به پایان رسید.
مردان خطیبی جشواره گل به راه انداختند/فولاد خوزستان هیچ شباهتی به فصل بیستم خود ندارد

 در جریان آخرین بازی هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری ۳ بر صفر شاگردان رسول خطیبی به پایان رسید.

در این بازی، توپ و فرصت‌های خلق شده بیش‌تر در اختیار تیم آلومینیوم بود و شاگردان خطیبی در دقایق مختلف بازی به دنبال راهی برای گشودن دروازه فولاد بودند که این تلاش در دقیقه ۵۸ به ثمر نشست و علیرضا نقی‌زاده موفق شد روی آوانتاژ داور در محوطه جریمه فولاد صاحب موقعیت شود و با دوندگی خوبی که داشت توپ را از مدافعان فولاد ربود و موفق شد با یک ضربه پای راست دروازه فولاد را باز کند.

فولادی‌ها در ادامه بازی، شکل هجومی‌تر به بازی خود دادند اما تلاش این تیم نتوانست نتیجه بازی را تغییر دهد و باعث شد گل دوم را دریافت کنند. پوریا آریا کیا در دقیقه ۸۵ موفق شد از پشت محوطه جریمه گل دوم آلومینیوم را به ثمر برساند. این پایان کار نبود و علی فاتح در دقیقه ۱+۹۰ موفق شد گل سوم آلومینیوم را به ثبت برساند تا در نهایت این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود شاگردان خطیبی به پایان برسد.

با این نتیجه آلومینیوم موفق شد اولین پیروزی خود را در این فصل رقابت‌های لیگ برتر به دست بیاورد و با ۴ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار بگیرد. هم‌چنین فولاد  بدون امتیاز در جایگاه پانزدهم  جدول قرار گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vq77p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطیبی: آماده بازی مقابل فولاد هستیم/شاگردان ویسی زخم خورده هستند